Forum

Notifications
Clear all

Legacy Promotion now expanded

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character).

We just released the innovative Legacy System as part of Game Update 1.2, and felt that looking at Legacy point progression across all of your characters was a great way to reward our most avid players. This means that any of the experience you earn with any of your characters brings you closer to the goal of Legacy Level 6. The choice of how to get to Legacy Level 6 is yours.

First, you need to have passed Chapter 1 to unlock your legacy. Examples of how to get to Legacy Level 6 include:
A pair of characters Level 45 and 42
A trio of characters of Levels 45, 32 and 32
A bunch of characters Levels 35, 33, 31, 29 and 20
A single 50th level character that has enjoyed the endgame for a brief time
Remember these are just examples – you’re free to choose how to earn your Legacy experience to gain Legacy Level 6.

We've also got another significant piece of good news: everyone will have until April 22nd at noon CDT (5:00pm GMT - click here for a time zone converter) to have a Level 50 character or Legacy Level 6 on their account to get 30 days of game time on us. (Your 30 days of game time will be applied to your account on April 25th by 11:59pm CDT.) Players will now have multiple options, as well as more time, to try and reach these goals and play all the great new content in Game Update 1.2.

As always, we appreciate your feedback and will do our best to surprise and delight our customers.

Dr Greg Zeschuk
Studio GM, BioWare Austin

Wat een Bullshit ! geef iedereen gewoon 30 dagen oid maar Legacy Level 6? of Level 50? slaat helemaal nergens . Zie je maar weer dit is een Rush Game - lvl 50 50 50 50 50 50 50 50 50 ! - Ga toch weg man.

Quote
Topic starter Posted : 14/04/2012 11:36 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Inderdaad!
Helemaal mee eens. En omdat ze zoveel commentaar hebben gekregen van spelers over her feit dat alleen lvl50 spelers deze 30 dagen krijgen bedenken ze een alternatief zoethoudertje wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Als je maar als een soort raket door het spel jaagt of maar met zoveel mogelijk verschillende karakters zo'n hoog mogelijk level probeert te halen, pas dan ben je een valued, loyal player?
Dacht 't niet!

ReplyQuote
Posted : 14/04/2012 1:12 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ieder betalend speler, of ie nou 40 uur per week of 3 uur per week speelt, is "valued", hij of zij is immers een betalend speler, iets waaraan hun verdienen

ReplyQuote
Posted : 14/04/2012 1:58 pm
(@davyk)
Reputable Member

Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character).

We just released the innovative Legacy System as part of Game Update 1.2, and felt that looking at Legacy point progression across all of your characters was a great way to reward our most avid players. This means that any of the experience you earn with any of your characters brings you closer to the goal of Legacy Level 6. The choice of how to get to Legacy Level 6 is yours.

First, you need to have passed Chapter 1 to unlock your legacy. Examples of how to get to Legacy Level 6 include:
A pair of characters Level 45 and 42
A trio of characters of Levels 45, 32 and 32
A bunch of characters Levels 35, 33, 31, 29 and 20
A single 50th level character that has enjoyed the endgame for a brief time
Remember these are just examples – you’re free to choose how to earn your Legacy experience to gain Legacy Level 6.

We've also got another significant piece of good news: everyone will have until April 22nd at noon CDT (5:00pm GMT - click here for a time zone converter) to have a Level 50 character or Legacy Level 6 on their account to get 30 days of game time on us. (Your 30 days of game time will be applied to your account on April 25th by 11:59pm CDT.) Players will now have multiple options, as well as more time, to try and reach these goals and play all the great new content in Game Update 1.2.

As always, we appreciate your feedback and will do our best to surprise and delight our customers.

Dr Greg Zeschuk
Studio GM, BioWare Austin

Wat een Bullshit ! geef iedereen gewoon 30 dagen oid maar Legacy Level 6? of Level 50? slaat helemaal nergens . Zie je maar weer dit is een Rush Game - lvl 50 50 50 50 50 50 50 50 50 ! - Ga toch weg man.

Wees blij dat ze je in ieder geval nog een kans geven om dat de doen. Als je het er niets mee eens bent, er is nog altijd een end subscription buttonin je swtor account te vinden.

Ik vind wel dat ze in ieder geval iets proberen terug te geven voor de mensen die betalen. Ze kunnen het ook als WoW doen. Die geven 0,0% aan extra subs.

Dus ja, ieder zijn eigen ding hoor, maar ik vind het wel netjes van ze. (en dit heeft niets te maken met het feit dat ik al hoge legacy en hoge level chars heb. Legacy level 6 is echt zo gehaald. Binnen een weekje als je wat meer speelt.)

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 11:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Elk betalend speler is hetzelfde, ze kunnen geen onderscheid maken

ReplyQuote
Posted : 16/04/2012 10:42 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Hardcore spelers stoppen eerder als niet verder kunnen. Casual spelers doen gewoon langer over en betalen ook het meest 🙂

ReplyQuote
Posted : 16/04/2012 4:17 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hardcore spelers stoppen eerder als niet verder kunnen. Casual spelers doen gewoon langer over en betalen ook het meest 🙂

Dat is onzin dat de casual player het meeste betaald. Het hangt allemaal af van het feit wie het langs subscribed blijft, die betaald op den duur meer dan iemand die paar maanden stopt.

Een 50-er is misschien eerder uitgespeeld ivm de end content, maar daar heb je dus je alts voor. Wil je niet met een alt spelen, moet je ook niet zeuren dat er niks te doen zeg maar 😀

ReplyQuote
Posted : 16/04/2012 5:30 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Helemaal eens Imia. De casual player is ook het meest winstgevend. Meer abonnementsgeld voor dezelfde progressie en tegelijkertijd minder nieuwe content (development cycles) nodig voor hetzelfde geld, minder gebruik van netwerk en CPU. Ofwel lagere kosten!

Maar goed, aan weglopende high level players heb je ook weinig natuurlijk....

ReplyQuote
Posted : 16/04/2012 8:15 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Loyale spelers blijven spelen, ook ver voorbij het bereiken van max level en gebrek aan end content. Ik heb nu erg veel plezier in het levelen van mijn Agent (sniper), en pvp er veel mee in warzones. Met een beetje goede hoop moet dit mijn 3e lvl50 gaan worden. Heb zat te doen en ben nog niet uitgespeeld 🙂

ReplyQuote
Posted : 16/04/2012 8:23 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Volgens mij ben je geen hardcore, maar een freakcore 😀

ReplyQuote
Posted : 17/04/2012 10:57 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Volgens mij ben je geen hardcore, maar een freakcore 😀

Volgens mij ben jij degene die in 2 guilds speelt, op 2 servers met in totaal hoeveel chars? Je hebt daar een 50 op die andere, door alle sidequesten te skippen vertelde je? Freak!!! 😀

ReplyQuote
Posted : 17/04/2012 12:10 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

3!!!!!!!!!!!!! 😛

lvl 50 Loggan, 49 Imia en 10 (bank/crafting)

Mag ook wel freak noemen, heb namelijk net eindelijk 3 hetzelfde monitoren besteld 😀

ReplyQuote
Posted : 17/04/2012 1:16 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ieder betalend speler, of ie nou 40 uur per week of 3 uur per week speelt, is "valued", hij of zij is immers een betalend speler, iets waaraan hun verdienen

En daarom ben ik de eerste die niet meer zal betalen zodra de 7 mnd voorbij zijn.
Ik voel me niet gewaardeerd op deze manier als 6 mnd subscribed player.

Prima dat Davyk het van de andere kant bekijkt, is ook belangrijk.
Maar ze hadden gewoon helemaal niet moeten beginnen met die 30 dagen gratis, het spel is AMPER 6 maanden oud! En nu al zie je hen gekke dingen doen om de lvl 50 spelers te verrassen en blij te maken?

Kijk in WoW hoeven ze weinig te doen, daar hebben ze eigenlijk TEVEEL players lol.
Dus als het spel terugzakt naar 8 miljoen spelers, vinden ze dat ook prima daar.

Waar ik het ook niet mee eens ben is dat zij niet met terugwerkende kracht ons de aantal legacy levels hebben gegeven. Want van lvl 1 naar level 46 zijn HEEL wat XP, ook dus voor Legacy.
Hadden ze niet zo dom hoeven te springen met dit nieuw bedachte legacy puntensysteem.

Bedoel wat was nou de hele heisa met de ally systeem tussen Guilds voordat het spel live ging?
Is er nou ooit nog wat mee gedaan.. nee! Het lijkt een beetje halfbakken werk zo op deze manier.

Wat mij steekt is dat ze ons lekker proberen te maken en houden met bijzaken, randzaken, eigenlijk overbodige dingen, ipv. de core van het spel eens goed aan te pakken en Missionterminals plaatsen, zodat je op elke level op elke planeet questen kunt doen wanneer je maar wilt.. bijvoorbeeld.
Dat de spacemissies met zn tweetjes of meer gedaan kunnen worden en meer instances in het spel brengen voor teams van 4 tot 8 spelers. Wat moet ik nou in godsnaam met een pet dat voor de sier is en ondertussen moeten we ingame zoveel credits betalen voor zaken waar we veel gebruik willen maken.

Anyway ik heb zeker plezier van het spel, enkel wanneer ik een team vorm, maar alleen over de planeten struinen vind ik niet leuk meer. Ben benieuwd wat het is om lvl 50 te zijn, maar ik ben niet zo van het uiterlijke vertoon om de beste gear te hebben voor het PVP. En voor FPs hoef je geen uber gear te hebben. Ik ben bang dat als ik alle questen gedaan hebt, dat het dan tijd is om naar een nieuw spel uit te kijken. Ik vind er geen lol aan om PVPwarzones en FPs en Spacemissies keer op keer opnieuw te moeten doen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 10:48 am