Forum

Notifications
Clear all

Leuk joh. Die early access.....:(

Page 2 / 4
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zoals imia al vertelde in de WoW Launch dagen waren er ook dikke queues. Geloof dat geen enkele launch perfect is gegaan.

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 11:52 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Toch vind ik het jammer, zeker als je de wetenschap dat dat kan gebeuren, dan kan je er toch rekening mee houden. Vertel allicht in een bericht dat mensen een que kunnen verwachten tijdens login, of verdeel je mensen beter over de servers. Kep het idee dat TRE volgepropt is en dan nog alles wat erbij komt

Zit nu te w88 op de maintenance, duurd tot een uur of 13:00, hopelijk verhelpen ze het. Hoop ook dat ze niet terug gaan naar de SWG reboot tijd, waarbij je de halve dag niet spelen kan als je thuis bent overdag.

We will see 🙂

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 12:40 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ah jo en nou bekkie dicht anders versla ik je met Mario Kart :-* :-*

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 12:45 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ah jo en nou bekkie dicht anders versla ik je met Mario Kart :-* :-*

Ga jij maar eerst goed oefenen dan ;D

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 1:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

We laten wel door Fiona de batterijen van de controllers, stiekem verwisselen met slechte batterijen. ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 1:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

En die van haar dan? Zij was toch de nr.2 van seizoen 1 😛

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 1:37 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28168

??

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 2:12 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

En die van haar dan? Zij was toch de nr.2 van seizoen 1 😛

Zij 'is' te verslaan, dat is mij en Basli gelukt. 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 2:38 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Valt me best tegen van Bioware, dat zelfs de website een waiting queue heeft om in je account page te komen.
Ook is regelmatig de website offline, door vele bezoekers.
Maar mensen toch van Bioware,.. zo maak je geen goede start!

Dit is inderdaad erg jammer allemaal.
Zoveel meer spelers zitten nu niet op SWTOR dan toen destijds met SWG in de launch?!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 6:21 pm
(@owoliega)
Prominent Member

leuk 18u thuis eten en nog wat 19u inloggen op tor 1202 e in de rij 21u10 235 e in de rij ziet
er niet naar uit dat we der vanavond nog inraken als dat zo blijft geen enkele avond.

ReplyQuote
Posted : 16/12/2011 11:08 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ze hebben vandaag de laatste waves voor early access verstuurt. Nu kunnen alle pre-orders aan de slag.
Logisch dat het nu dus een stuk drukker is dan normaal. Iedereen die nog niet heeft gespeeld en een pre-order heeft wil direct ingame.
Ik ga er van uit dat dit wel een stukje rustiger wordt de komende tijd.
Maar het blijft natuurlijk vervelend dat je nu regelmatig zo lang moet wachten.

Geduld is een schone zaak maar wordt wel een beetje op de proef gesteld zo.

ReplyQuote
Posted : 17/12/2011 2:36 am
(@owoliega)
Prominent Member

ja da is wel maar volgende week komen er ook nog anderen bij die niet gepreordered hebben en die willen er dan vast ook nog bij.

Het is als een feestje plannen kaartjes voorverkopen en op de dag zelf dan weet je toch al aan je voorverkoop welke capaciteit je kan verwachten. Als je 200 kaartjes gaat voorverkopen dan ga je toch ook geen zaal van 150 man huren omdat ze misschien niet allemaal tesamen komen ?

Allee der is niks aan te doen en dat iedereen van preorder zijn tijd wil gebruiken das logisch maar als een gameavond ingedeeld is als volgt : 2,5 uur wachten en dan een half uur spelen dan vind ik dat verre van leuk. Bij wow was dat in het begin ook maar dan was dat toch maar een uur bij mijn weten.
Der komt niet echt veel in huis van early access op deze manier.

BTW het half uur was even wennen maar toch best leuk dat schept verwactingen.

Maar eender hoe voor dergelijke firmas en met alle ervaring van eigen en anderen hun games hadden ze dit best kunnen vermijden de kiekens.

ReplyQuote
Posted : 17/12/2011 11:16 am
(@damir)
Reputable Member

Ben jij zo simpel of denk je alleen simpel?
Als goed is gaan ze met de maintenance iets veranderen hieraan
Normaal volwassen reageren is ook een vak.

ReplyQuote
Posted : 17/12/2011 6:45 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dan moet je van server verhuisen er zijn twee nieuwe english servers bij gekomen die light zijn.

Domme opmerkingen over server veranderen ook. Oh er is een que op onze server, weet je wat, we gaan met zijn allen naar een andere server toe. Dat noem ik simpel denken ja

ReplyQuote
Posted : 17/12/2011 7:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ah dang.. denk je lekker te kunnen gaan gamen in SWTOR bij thuiskomst, om 21 uur, zit je gelijk in de wachtrij op plaats 939 en dat betekend dus tegen anderhalf uur wachten.

dit is echt niet leuk meer nee. als dat zo wel een paar keer per week voorkomt is de lol eraf.
want ook ingame heb ik al mn settings op low moeten zetten, spel is dan nog met een beetje lag.
dat had ik niet met de beide BETA's pff..

ze weten toch wel hoeveel uitgaves er zijn verkocht en hoeveel pre order sleutels zijn aangemaakt.
dit hadden ze kunnen voorkomen, of op zn minst kunnen verwachten en dus brute servers kunnen plaatsen die zoveel toeloop aankan.

nou ik moet maar zien of ik nog online kan komen vanavond, alvorens ik op de bank in slaap val.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/12/2011 11:17 pm
Page 2 / 4