Forum

Notifications
Clear all

Leuk joh. Die early access.....:(

Page 3 / 4
(@roady)
Eminent Member

Queue`s gaan ze over een X aantal dagen wat aan doen volgens een officiele post op het forum.

Lag of fps problemen kan veel zijn.
Er schijnt een probleem te zijn met de grafische settings waarbij sommige mensen het oplossen door van high naar low te switchen en dan shadows uit te zetten en vervolgens weer terug naar high/medium.

Iig nog wat opstart problemen zo te zien.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 12:43 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ah ok ik ben benieuwd.

en grappig die tijdelijke oplossing voor grafische probleem

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 12:52 am
(@owoliega)
Prominent Member

net een post van meneer den directeur ginder gelezen en die zegt:

Ze doen het met de bedoeling om voor iedereen een vloeiend spel te geven en voldoende creatures enzovoort en daarom laten ze maar druppel gewijs mensen binnen daar komt het zowat op neer. Aja ze begrijpen ook dat iedereen direct wil spelen.

Ok vandaag om 18u thuis van werk onmiddelijk ingelogd en in que nr998 ben dan maar in bad geweest ,gegeten en een paar simpson afleveringen gekeken en rond 21u00 kon ik er aan beginnen lol das nie echt druppelen eerlijk gezegd.

Het spel speelt verder vlot hier op medium met shadows enzo geen lag en van die toestanden en het is leuk als die ques nu maar eens opgelost geraken naar een half uur ongeveer zou dan al veel beter en aanvaardbaarder zijn.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 12:54 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

De frustratie over de lange wachttijden is duidelijk aanwezig in de posts en reacties op posts van anderen.
Ik deel die frustratie maar ik vind ook dat we er geen halszaak van moeten maken.

Deze quote van Jeff Hickman, Executive Producer – Live Services, zegt het helemaal
Balancing this with figuring out when to bring new servers online to help alleviate the size of the queues is part art and part science. On one hand, you do not want people to wait too long – on the other hand, you want to make sure that people have a dynamic, engaging community to play with for long after launch. Either way, we have one clear objective – to make sure folks have fun.

Je kunt je afvragen of ze daar met de beta testen van de afgelopen weken geen rekening mee hebben gehouden. Mijn mening is dat ze dat heus wel gedaan zouden hebben als ze de huidige stand van zaken m.b.t. queues hadden zien aankomen.

Bioware zal net als wij willen dat iedereen kan spelen wanneer hij/zij dat wil.
Blijkbaar is de vraag nog een stukje groter dan het aanbod.

Ik ga er van uit dat dit een tijdelijk iets is en dat de lange wachttijden op den duur verdwenen zijn of tenminste acceptabel zijn.
Tot die tijd kunnen we alleen maar geduld hebben.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 1:59 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Tuurlijk.. uiteraard gaan ze hier wat aan doen.
Dat hoort bij de service en logisch is dat zij ook willen dat wij blijven en sneller ingame kunnen.
Na de pre order periode zullen we zien hoe het er voor staat.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 2:11 am
(@damir)
Reputable Member

Dan moet je van server verhuisen er zijn twee nieuwe english servers bij gekomen die light zijn.

Domme opmerkingen over server veranderen ook. Oh er is een que op onze server, weet je wat, we gaan met zijn allen naar een andere server toe. Dat noem ik simpel denken ja
Is de makkelijkste oplossing of stoppen zeuren en slikken

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 6:28 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als een een loner bent ja, maar je hele guild meenemen vind ik geen makkelijke oplossing. Jij had vast anders gesproken als je ook op deze server zat, een que van 2 uur aan je broek hebt hangen vanaf een uur of 17:00 al.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 12:45 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Gewoon geduld hebben. Het is dit en over een maand of wat nog steeds volle servers, of nu er makkelijk in en over een maand of wat in je eentje rondhobbelen.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 2:14 pm
(@owoliega)
Prominent Member

ok deze morgen ingelogd en knal het spel in dus da was ok

je kan een half uur afk en zonder der uit te vliegen (al geprobeerd )

heel de middag kunnen spelen tot een 17u00 toen in een dungeon met een party krijg daar een disconect en hele hopla in de que met 998 wachtenden voor mij . Lol das dus een party die 2uur minstens kan wachten da zal wel nie denk ik.

Maar kom er zijn op het forum ergere dingen te lezen que van vijf uur en dan disconecten na een kwartiertje en weer gaan queeen lol. We zullen dus maar blij zijn zeker . Onderwijl toch al lvl 11 en het is wel leuk om spelen das ook al iets.

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 7:12 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

hallo owoliega. zit je weer in onze guild? ik zie je neit in roster?

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 11:44 pm
(@owoliega)
Prominent Member

euh welk roster ? naar schijnt wel of niet kweetniet we zien wel

ReplyQuote
Posted : 19/12/2011 5:14 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

euh welk roster ? naar schijnt wel of niet kweetniet we zien wel

Even ingame een officer contacteren
Lantern, Abib, Dashea, Hykaru en/of Roesr

ReplyQuote
Posted : 19/12/2011 5:29 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

euh welk roster ? naar schijnt wel of niet kweetniet we zien wel
wat wij wel allemaal weten is dat je avatar nou niet echt meer presentatief is hey! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/12/2011 8:21 pm
(@yoghoo)
Active Member

Roster ( zie hoofdmenu ) - http://www.tradealliance.nl/index.php?option=com_raidplanner&view=roster&Itemid=96 #

en zie deze topic:

http://www.tradealliance.nl/index.php?option=com_jfusion&Itemid=66&jfile=viewtopic.php&f=105&t=12278
Ik zit nog niet in het roster en krijg een "You are not authorised to read this forum" bij de andere link. Kan iemand dat fixen ajb?

ReplyQuote
Posted : 20/12/2011 12:44 am
Page 3 / 4