Forum

Notifications
Clear all

Star Wars: The Old Republic krijgt derde uitbreiding

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Star Wars: The Old Republic krijgt een derde uitbreidingspakket met de naam Shadow of Revan. De dlc is vanaf 9 december te verkrijgen en bevat een nieuwe verhaallijn, missies, werelden en verschillende andere extra's.

Het spel brengt een aantal vernieuwingen met zich mee. Er is een nieuwe verhaallijn, waarin de speler het opneemt tegen Revan, die wordt beschreven als een van de krachtigste personages uit het tijdperk van The Old Republic. Er zijn vijf missies aan het spel toegevoegd en het maximumlevel wordt verhoogd naar zestig. Ontwikkelaar BioWare introduceert daarnaast twee nieuwe werelden, met elk zijn eigen tegenstanders. Ook verschijnen er nieuwe Flashpoints en Operations die met andere spelers kunnen worden gespeeld.

Spelers die een pre-order voor het spel plaatsen, krijgen een aantal voordelen. Als er voor december wordt besteld dan krijgen ze een week eerder toegang tot de game. Daarnaast ontvangen ze tot 1 december een xp-boost, waardoor ze tot die tijd tot twaalf keer sneller hun level kunnen verhogen naar level 55. Spelers die op of na 1 december de game bestellen, krijgen kleinere bonussen. Het spel is momenteel voor 19,99 dollar, omgerekend ongeveer 15,90 euro, te reserveren.

Een goeie zet van Bioware/EA? of is het kalf al 3x verdronken?

Quote
Topic starter Posted : 08/10/2014 1:36 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Rogier en ik spelen SWToR zo nu en dan wekelijks en het is best fun.

Playerbase is nog steeds dusdanig groot genoeg voor Bioware en EA om er mee door te gaan.
Schijnbaar verdienen ze er nog steeds mee.

De lore in dit spel is ook nog best interessant als Star Wars liefhebber.

Maar deze expansie koop ik niet voor de volle mep.
Ik wacht nog wel een lange poos.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/10/2014 5:28 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

3e uitbreiding? Wat zijn de eerste 2 uitbreidingen dan geweest?
Was dat er eentje met meer free flight in space?

ReplyQuote
Posted : 08/10/2014 10:52 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja er schijnen er nog 2 te zijn:

. Rise of the Hutt Cartel

. Galactic Starfighter

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/10/2014 12:07 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Er is nu ook Housing(Galactic Stronghold) in SWTOR, waardoor er dus een shared storage mogelijk is tussen al je karakters.
En dus ook tussen je Light én Dark Side karakters!

Ik heb nu alles in de Stronghold Storage, waaruit automatisch de ingrediënten vandaan gehaald worden als ik aan het craften gaat.. met welk karakter dan ook.

Hoeft niet meer in de Ship of Personal storage aanwezig te zijn.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/10/2014 5:40 pm