Forum

Notifications
Clear all

SWTOR CTD (Crash To Desktop) Issues

Page 3 / 5
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Verse windows, verse drivers, verse swtor installatie, het helpt geen moer.....

4x een crash vandaag, ben het helemaal zat

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/05/2012 3:16 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Dan is het of een hardware probleem, of toch... dat ene character met een grote hoeveelheid items dat de boel verstiert.

ReplyQuote
Posted : 10/05/2012 3:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Als ik goed begrijp crashed je client ? en je PC draait gewoon door?

ReplyQuote
Posted : 10/05/2012 3:39 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja, het is een ordinaire client crash, en nee geen hardware probleem. Zie swtor forums
(HIER LINK), staat er vol mee, dan moet iedereen een hardware probleem hebben opeens. Kep zojuist mijn 5e ctd gehad, ben er klaar mee voor vandaag.

Word tijd dat ze er is aan gaan werken, ik vind die ctd bug, of hoe je het noemen wilt, belangrijker dan dat iemand zijn matrix kwijt is, maar goed.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/05/2012 4:00 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Deze is helemaal mooi, een reply die een player kreeg op zijn ticket:

Customer service : 'Thank you for contacting us KrelosDarksky.... Despite the fact that you have played the game since Beta and prelaunch, and despite your problems only starting after 1.2 going live, the problem must be on YOUR end and you will have to find the problem since we can't.'

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/05/2012 4:05 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Tsja... ik heb geen CTD's, dus het kan nooit aan TOR liggen...

ReplyQuote
Posted : 10/05/2012 5:45 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Tsja... ik heb geen CTD's, dus het kan nooit aan TOR liggen...

Serieus? Dus zo simpel is het?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/05/2012 6:02 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik had vroeger WoW CTD, dus stel ik view distance niet op high maar medium en was al gelijk opgelost. Geen CTD meer.

Veel later kwam blizzard toch achter dat het aan client ligt en is gefixt. Daarna kon ik view distance gewoon weer op high en geen crash meer..

Maar dit onderzoek kost blijkbaar veel tijd wat er aan ligt :/

ReplyQuote
Posted : 10/05/2012 6:40 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ze zijn al een maand bezig ermee, dwz zolang is het al bekend

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/05/2012 6:50 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik zit serieus te overwegen om te stoppen met swtor, 6 CTD's vandaag, waarvan de laatste binnen 3 minuten nadat ik van de 5e CTD weer ingame gekomen was.

Als dit zo doorgaat en Bioware doet niks, vind ik het basta!

Vanaf Beta tot aan patch 1.2 heb ik nooit problemen gehad, het officiΓ«le support forum staat er vol mee, Bioware delete heel veel threads betreffende dit probleem. Het probleem is al meer dan een maand oud en word alleen maar erger.
Word het echt zat, constant opnieuw de client starten, password, security key, PLAY. Wachten op laden character screen, kiezen en go. Wetende dat je er binnen 10 minuten weer uit kan liggen.

Weer forums lezen, support zien reageren op andere players en steeds hetzelfde verhaaltje zeggen, terwijl ze weten dat dat niet helpt, omdat het probleem aan hun zijde ligt, niet aan de client.

Word hier zo moe van, kan niet eens een group in, een FP doen, warzones spelen, of gewoon domweg van A naar B lopen en de npc aanklikken en CTD-en weer. Belachelijk dat dit al zolang moet duren

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/05/2012 4:47 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Blijkbaar weten ze niet goed waar het aan ligt.
Lijkt me ook een lastige situatie omdat er bij het merendeel van de spelers niets aan de hand is.
Het is dus een combinatie clientsoftware en lokale client PC.
Over dat laatste kan Bioware weinig zeggen omdat bijna geen enkele PC hetzelfde is.
Gekke hardware combinatie, vreemd drivertje, het kan overal in zitten.

Wat je wel eens kan proberen is om Xfire uit te zetten.
Daar heb ik onlangs ook last van gehad bij een bepaalde game (weet zo niet meer welke)
Xfire rommelt natuurlijk ook een beetje in client (ingame chat, check welke game gespeeld wordt)

Maar ik kan me de frustratie zeker voorstellen.

ReplyQuote
Posted : 11/05/2012 5:56 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Heb je nog je settings van graphics in het spel nou verlaagd?
En kijken of het zo is.. dan weer verhogen enz.

ReplyQuote
Posted : 11/05/2012 5:57 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kan het niet aan je videokaart driver liggen? Geeft windows iets aan in de Eventviewer?

ReplyQuote
Posted : 11/05/2012 5:58 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Vrijwel iedereen heeeft een dxdiag gestuurd, de crash dump cache files en nog een file waar ze om vragen. Als het aan de speler ligt, zouden ze dat toch na een maand wel hebben moeten zien in die files.

@Imia: Ga is kijken op het support forum, lees een paar uurtjes en kom dan met een oplossing πŸ˜€
Ik draai verse windows, fully updated, verse swtor installatie, het maakt niet uit.

Spelers die dit hebben, hebben al van alles geprobeerd, maar het baat niet.

Er is zelfs iemand geweest, die een wat oudere pc heeft, zelfde probleem, support vraagt om dxdiag, hij geeft die, support komt dan met de oplossing: Koop een nieuwe pc! Hij verteld rustig dat het systeem te oud is, en dat ie dat maar is moet updaten om te kijken of het probleem verholpen is. Serieus... daar zakt mijn broek van af! Ze weten dondersgoed dat het niet bij de speler ligt het probleem, maar ergens in de 1.2 patch en verder. Die jongen gaat straks misschien zijn spaargeld uitgeven voor nieuwe pc, misschien wel $1000 en komt dan tot de ontdekking, dat het probleem er nog steeds is...

Bioware support is echt slecht

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/05/2012 6:21 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Interesseert mij niet, zet je settings eens low en test het πŸ˜›

Ik heb dit meegemaakt in wow en was opgelost. Dat had ik je verteld. Blizzard kwam pas maanden later met oplossing.

ReplyQuote
Posted : 11/05/2012 6:31 pm
Page 3 / 5