Forum

Notifications
Clear all

SWTOR Gaming mouse by Razer

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik blijf hem mooi vinden, maar ook erg duur jammer genoeg

>>>> CLICKY <<<< voor meer informatie

>>>> CLICKY <<<<

Quote
Topic starter Posted : 13/03/2012 12:46 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Klopt had ik al in januari gezien geloof ik, er is ook een toetsenbord en koptelefoon van.
Maar zoals je zelf al zei erg prijzig en dus heb ik het hier niet eens gepost.
Ook zie ik soms het nut niet in van al die 'extra' knoppen op een muis en/of toetsenbord.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/03/2012 8:25 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik denk niet dat ik er beter van gaat gamen 😉 wel een mooie muis !

ReplyQuote
Posted : 13/03/2012 10:48 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Die set was er al voor swtor uitkwam, kwam hem gisteren weer tegen met wat meer details erover dan ik de 1e keer zag. Ik blijf hem wel gaaf vinden, maar niet voor die prijs idd

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/03/2012 11:37 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb de Razer Naga met 12 knoppen aan de zijkant (het goedkope broertje)
Je hoort mij niet zeggen dat ik er beter mee zal gamen maar ik ben wel van het nut van de extra knoppen overtuigd.
In SWTOR gebruik ik het toetsenbord nauwelijks meer voor de 1 t/m = toetsen maar voornamelijk de 12 toetsen van de Naga.
Daarvoor was het voor mij bijna altijd point&click op de skill bar

ReplyQuote
Posted : 15/03/2012 10:21 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik ben nog aan het wennen aan deze muis, maar heb toch wel de indruk dat het lekker werkt wanneer je gewend bent om de toetsen 1-0,-,= te gebruiken.

ReplyQuote
Posted : 16/03/2012 12:27 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Voor die vele knoppen moet je toch echt wel een flexibele duim hebben zeg. Pff..
En ik denk dat ie voor mij de klein zijn deze muizen, want anders moet ik te ver naar achteren met mijn hele hand of diep buigen met mn duim.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/03/2012 7:59 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

knoppen 1 t/m 9 is geen probleem en kun je indrukken zonder dat je duim uit de kom geraakt.
Voor 10, 11 en 12 (0, -, =) moet je met je hand iets naar achter om deze makkelijk te kunnen indrukken.

Daar zet ik nu skills op die ik niet in het heetst van de strijd nodig ga hebben.

ReplyQuote
Posted : 16/03/2012 4:52 pm