Forum

Notifications
Clear all

Welke class gaan jullie kiezen?

Page 3 / 3
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nee dude.. ik heb daar geen last van. :-

Er speelt van alles,.. maar goed.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/11/2011 7:20 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

We maken maar een lolletje Leto.
Ik kom hier nog op terug in de Solar Cave

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 21/11/2011 10:08 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Abib heeft gekozen voor het Assassinschap....

ReplyQuote
Posted : 18/12/2011 6:54 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Abib heeft gekozen voor het Assassinschap....
Struikel je niet over je lichtzwaard!! Dat is zo pijnlijk definitief! Weet je.. πŸ˜‰ ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/12/2011 3:37 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Naah... ik heb net een technologie ontdekt die via artificiΓ«le ledematen de boel weer compleet maakt. Zat ruimte om me eigen benen af te hakken met elk van mijn twee blades dus =)

ReplyQuote
Posted : 19/12/2011 4:46 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Roesr

Roesr, Imperial Agent Operative. Code naam; Cipher 9
Opgeklommen tot de hoogste laag binnen de Imperial Agency.
Legt rechtstreeks verantwoording af aan The Keeper.

Het knaagt. Niet eens met mijn opdrachten. Tegenstrijdigheden alom.
Ik sta niet meer achter de bureaucratie en de schier heilige hiΓ«rarchie binnen de agency.

Deserteren?

Onmogelijk. Het netwerk van de imperial agents is zo groot in de galaxy waardoor het een kwestie van enkele dagen is om ontdekt te worden als ze er achter komen dat ik niet meer trouw ben aan de agency.
Aan de andere kant. Ik ken het netwerk tot op de laatste details. Zou het mogelijk zijn?

2 weken later.
Na een Oog/iris correctie, plastisch chirurgisch verwijderen van mijn oude litteken en een passende tatoeage stap ik, bijna onherkenbaar uit de shuttle op Hutta.
Via mijn beveiligingsstatus heb ik de Imperial Agent Roesr uit de databanken kunnen verwijderen en een andere identiteit kunnen aannemen.

Nu is het uur van de waarheid aangebroken. Via mijn contactpersoon op Hutta en het toevoegen van wat mysterieuze informatie gekoppeld aan mijn profiel, heb ik een afspraak met Braden. Hij zoekt een kandidaat voor de Big Hunt op Hutta.
Logisch natuurlijk omdat de Big Hunt alleen open staat voor iedere, zichzelf respecterende Bounty Hunter....

...Roesr

ReplyQuote
Posted : 29/12/2011 4:46 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

En Akjab voelt wederom een band.... Deze Lvl 2 en enigszins passieve (op dit moment dan) Bounty huntress staat altijd open voor lucratieve zaken.... Ze doet het dan welliswaar met een iris minder...

ReplyQuote
Posted : 30/12/2011 3:17 pm
Page 3 / 3