Forum

Star Citizen-modus ...
 
Notifications
Clear all

Star Citizen-modus Squardron 42 komt niet meer dit jaar

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Bron: gamer.nl
Star Citizen-modus Squardron 42 komt niet meer dit jaar
Nog geen nieuwe releasedatum gezet

De singleplayermodus van Star Citizen, genaamd Squadron 42, komt niet meer uit in 2016.

Chris Roberts bevestigde dat dit afgelopen weekend op CitizenCon 2016. "Ook al hadden we Squadron 42 graag dit jaar uitgebracht, het gaat niet gebeuren." Voorheen zou de singleplayermodus ergens dit jaar uitkomen. Roberts gaf geen nieuwe releasedatum.

Squadron 42 krijgt 28 hoofdstukken (vergelijkbaar met zo'n 60 missies, aldus Roberts). De bedoeling was dat een missie zou worden getoond op CitizenCon 2016, maar volgens Roberts was de game daar nog niet klaar voor. Wel toonde men een video waarin planeten procedureel werden gegenereerd, die hieronder is te zien.

Quote
Topic starter Posted : 10/10/2016 1:52 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik reageer toch maar in deze thread, omdat het dit het dichts bij mijn reactie ligt qua onderwerp.
En reageer ik hier nu vanwege 2 filmpjes welke Roebar in Slack heeft gedeeld.

Als ik het goed begrijp ik Squadron 42 ook dit jaar niet uitgebracht, maar zal dat in 2018 gebeuren?
Wat is er nu mogelijk en wat is er al te doen in Squadron 42?

Hebben jullie Arena Commander en/of Star Marine al bekeken/uitgeprobeerd/gespeeld?

Ik ben behoorlijk gecharmeerd van al het moois en ook de bekende mensen die ze gebruiken voor in de game.
Maar ik durf nog niet tot aanschaf over te gaan.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/12/2017 11:32 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Je hebt in Star Citizen meerdere spellen in één.

Squadron 42 is de single player campaign/mission based game.
Daarvan hebben ze nu iets laten zien maar het spel kan nog niet gespeeld worden.
Het blijft altijd gissen en uitstellen en hopelijk komt sq42 inderdaad in 2018 uit.

Dan heb je de Persistent Universe. Dit is de MMO variant.
De PU bestaat al een tijd en is ook voor spelers toegankelijk.
Er komt steeds meer functionaliteit beschikbaar.
Waar het begon met alleen rondlopen in je hangar en in en uit je schip wandelen, kun je in de 3.0 versie die gisteren live ging naar meerdere planeten en manen vliegen, landen, missies aannemen en dergelijke.
Dat begint dus steeds meer op een echte game te lijken.

Tussendoor zijn er nog 3 ingame subgames beschikbaar gekomen die je als het ware vanuit de PU kan spelen.
Arena Commander is de dog fighting simulatie waar je wave na wave aliens uit space kan knallen of PVP dogfights kan spelen.
Star Marine is de PVP FPS simulatie. Dus niets meer dan een Shooter.
En er is nog een derde, namelijk de Murray Cup Racing League. Met speciale racing ships zo snel mogelijk een parcour rondvliegen.

PU, Arena Commander, Star Marine en Murray heb ik wel geprobeerd maar meer dan dat niet.
Boeit mij eerlijk gezegd ook niet zoveel. Ik ben wel benieuwd naar PU 3.0 dus die ga ik downloaden en binnenkort proberen.

ReplyQuote
Posted : 24/12/2017 12:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm PU is nu dus met missies.. dat is wel leuk ja.

Die andere (arcade) games in PU/SQ42 lijken me wel leuk om toch al iets van het spel van binnen te kunnen zien en doen.
Zie deze link: https://robertsspaceindustries.com/squadron42

Kwam dit artikel ook tegen: https://www.want.nl/grootste-game-ooit-star-citizen/

Al en al klinkt het hele spel en verhaal er om heen erg interessant.
Ziet er naar uit een mooie game te gaan worden.. alleen ze zijn al vele jaren bezig. :-
Ik snap het wel dat het tijd vergt iets te creëren, te ontwikkelen en daarna te bouwen.

Doch geld uitgeven aan iets zonder dat ik er gelijk iets mee kan doen..
Pre-orders en zo.. nee niet verstandig.. gameindustrie maakt ons gek met hypes en valt vaak tegen.
Pre-orders, microtransacties, seaonpass etc moeten gewoon verbannen worden, we worden in het ootje genomen ons geld over de balk te gooien.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/12/2017 5:09 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Mocht je nog geen Star Citizen hebben maar wel willen.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/16343-Holiday-Special

Voor nog geen €39 heb je een starter package met een Aurora of Mustang.
De starter packages zijn tegenwoordig zonder Squadron 42, dus alleen PU toegang

ReplyQuote
Posted : 28/12/2017 11:15 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gelukkig heb ik hem al voor wel €16,- euro geloof ik 🙂 nu nog 300 jaar wachten om te kunnen spelen >:D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/12/2017 1:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Gelukkig heb ik hem al voor wel €16,- euro geloof ik 🙂 >:)Hoe kreeg je dat voor elkaar?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 28/12/2017 1:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Mocht je nog geen Star Citizen hebben maar wel willen.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/16343-Holiday-Special

Voor nog geen €39 heb je een starter package met een Aurora of Mustang.
De starter packages zijn tegenwoordig zonder Squadron 42, dus alleen PU toegang
Zie hier dat er twee combopacks zijn:

Mustang+SQ42: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Mustang-Alpha-Star-Citizen-Squadron-42-Combo

Aurora+SQ42: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR-Star-Citizen-Squadron-42-Combo

Maar schijnbaar is actieperiode alweer voorbij en dus wacht ik gewoon weer geduldig af... ^-^

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 28/12/2017 1:31 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

De Holiday special is er nog steeds (zie eerdere post).
Blijkbaar krijg je bij het afhandelen van de bestelling een speciale aanbieding voor Squadron 42.

In 2014 was er een very special offer waarbij je een Aurora Starter incl. squadron 42 voor onder de €20 kon kopen.
Dit betrof een gelimiteerd aantal packages waar we net op tijd bij waren.

ReplyQuote
Posted : 28/12/2017 2:44 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat was die special deal van inderdaad rond 20 euro - ik dacht dat er toen 16 voor betaald had.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/12/2017 6:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Lucky bastards! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/12/2017 6:58 pm