ja idd..als je Star Citizen wilt gaan spelen en je zoekt een nieuwe videokaart.. ja win-win situatie
bij aankoop van een Nvidia Geforce huppeldepup kaart kreeg je het spel The PreSequel Borderlands spel erbij..
zouden ze altijd moeten doen.. bij aankoop van videokaarten een spel of extra toevoeging etc
Ik voel een battle opkomen tussen Star Citizen vs Elite Dangerous 😉 fanbois
Nee hoor. Star Citizen en Elite: Dangerous zijn de beste maatjes.
Heb je twee (geem)peecees, dan kun je beide spellen tegelijk spelen! ::) 😛 😮
Ik ben me eens wat gaan verdiepen in deze game. De game is wel interessant te noemen zeker omdat het een space simulator is vanuit een first person view.
De beelden & gameplay van de game spreken mij wel aan en volgens mij zijn de verwachtingen zeer hoog gespannen want lees ik nou goed dat er al $63.000.000 is op gehaald door crowdfunding? Ook de mogelijkheid tot het stichten van Organization (Guild) is een leuk element. Persoonlijk denk ik dat Star Citizen meer STA like is dan Elite maargoed ik geen ervaring met beide games.
Ik heb ook de nederlandse community gevonden op: http://starcitizenforums.nl/ .
Ik denk dat ik deze game ga pledgen want hij spreekt mij wel aan. Alleen ben ik er nog niet uit welke package.
TOP!
Gelukkig ben ik nu niet meer zo alleen 😀
We hebben nog een tijdje te gaan voordat SC uit is maar er komen nog genoeg modules beschikbaar om af en toe te gaan ervaren hoe Star Citizen gaat spelen.
The Black Friday Anniversary Aurora starterpack was trouwens al erg snel uitverkocht.
Maar voor 2 tientjes meer zijn ook andere leuke starterpacks te vinden.
Op Tweakers zijn een hoop SC enthousiastelingen aanwezig.
Het Star Citizen forum topic staat bol van de informatie over Star Citizen.
Via de frontpage
Gameplay
Singleplayer
Multiplayer
Economie
Multi-Crew gameplay
Insurance
FPS & Shipboarding
Speelbare Schepen
Lore
De Rassen
Around the 'Verse / 10 for the Chairman
The Next Great Starship (TNGS)
Module Releases (en Arena Commander)
Status Ontwikkeling
Backer worden
Organizations: GoT
Videos
Links
Check: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1560974/0
Vrijdag de game gedownload en geïnstalleerd. Mijn iMac heeft duidelijk moeite om deze game bij te kunnen houden. Het vliegen gaat net met joystick alleen ik heb een irritante soundbug ( hol geluid, echo en hangen ) :(. Denk dat het mijn: ATI Radeon HD 5750 with 1 GB of GDDR5 SDRAM de boosdoener is.
Ik kon ook nog in me eigen hangar lopen maar meer dan dat lukte niet en zelfs niet om in mijn eigen Aurora MR ook al stond het woord: USE in mijn beeld.
Van de week nog maar eens te proberen.
Star Citizen heeft 64 miljoen dollar opgehaald. Daarom voegt de ontwikkelaar huisdieren toe aan de ruimtesimulator. Dat meldt ontwikkelaar Cloud Imperium Games op zijn blog.
De ontwikkelaar heeft nog niet bekendgemaakt om welke dieren het precies gaat. "Verwacht traditionele aardse opties, maar ook al het exotische wat we kunnen bedenken", aldus de ontwikkelaar.
De feature wordt toegevoegd ter ere van Paddington, de hond van één van de ontwikkelaars. Deze is onlangs overleden, meldt Cloud Imperium Games.
De Letter from the Chairman voor de 64, 65 en 66 miljoen dollar goals is wel erg gaaf.
Star Citizen krijgt een zeer uitgebreid multi-crew ship system waarbij spelers in 1 schip specifieke rollen kunnen uitoefenen die er echt toe doen.
Afhankelijk van het aantal stations en geinstalleerde modules zijn de volgende crew acties mogelijk:
Shield Management: The shield management action gives the user more granular control of the ship’s shields and generators:
Reinforce shield segments which increases the segments’ maximum expansion potential as well as prioritizing its recharge position
Boost the recharge of shield segments which have been damaged
Tune the generator to be more effective in one of three areas: shield strength, recharge rate or recovery time
Radar Ops: On a basic level the radar ops action allows you to identify targets, easing the workload of the pilot. This action will be expanded to include the ability to send commands to other fleet members:
Identify targets so that the pilot does not need to
Focus the radar array to find potentially hidden targets
Flag weakened targets, allies in distress or particularly dangerous enemies
Scan and identify sub-systems on larger ships
EWAR: The electronic warfare station gives you the ability to hinder an opponent’s systems, bringing a new tactical edge to dogfighting. Use of the EWAR suite requires the installation of a specialised electronic warfare module which generates the effect in a radius. You can also fit an emitter to target specific enemies. Electronic warfare breaks down into the following areas:
Dampening: Reduce the range of opponent systems
Disruption: Hinder the operation of opponent systems
Disable: Disable an enemy system, forcing them to restart it
Debuff: Make the opponent more vulnerable
Communications: The most basic form of communication will allow you to open a channel to another vessel, set up a conference call or deliver information data such as cargo manifests or ship complement. However, when additional components are slotted, automated messages become available for you to use. For example if your ship has a docking ring, you may request to dock with another ship with a docking ring.
Fuel: On a basic level this action will enable you to decide which tank is being refuelled via the ship’s hydrogen scoops. Players with a refuelling arm gain additional functions for managing, refining and refuelling.
Scanning: The information that appears on this action depends on what scanner array you have installed.
Avionics and CPU: This action allows you more granular control of the ship’s avionics package specifically relating to CPU power. For example, you may prioritize certain systems, such as ITTS or missile lock, to gain a marginal deduction in lock-on time.
Power Management: Every component and weapon fitted to your vessel will appear in the power management screen. At multi-crew level you gain more control over the individual power level each component is receiving.
Navigation: This is where you might plan a route to another star system or plot a series of waypoints. Additional information will be made available to you such as fuel usage, time to destination and speed-through-point. These tools will allow you to generate routes based on fuel efficiency or time taken.
Het volledige artiken met aanvullende informatie over modulaire opbouw voor je schepen vindt je:
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14354-Letter-From-The-Chairman-Multi-Crew-Ship-Systems
Ik zie er hele leuke STA2K14 events bij komen.
Dat ziet er zeker cool uit ! Keep it coming !
Nu nog een andere PC/Mac ^-^
IMAGINE......
Wie wil dit nou niet spelen 😀
Eerlijk is eerlijk.. IMAGINE ziet er s c h i t t e r e n d uit!
Perfecte achtergrondmuziek hehe.. en ja scenes zijn geweldig mooi.
Maar heb je een brute bakbeest voor nodig hoor hey.. poeh.
Zelfs met je karakter FPS style is mogelijk, dat wist even niet.. dacht enkel space.