Forum

Star Citizen (Rober...
 
Notifications
Clear all

Star Citizen (Roberts Space Industries)

Page 5 / 5
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Is inderdaad wel super mooi 🙂 nu nog wachten op de me nieuwe PCeetje 🙂

ReplyQuote
Posted : 11/10/2015 7:44 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dit nieuwe schip vind ik ook wel erg gaaf.

Part of Aegis Dynamics’ Phase Two of new ship models, the Sabre was designed as a space superiority fighter for those situations where you need to leave a lighter footprint. The Sabre is more than capable of establishing battlefield dominance for any number of combat sorties.

ReplyQuote
Posted : 12/10/2015 1:15 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

In honor of our newest Citizen (really, our thousands of new Citizens!) we would like to give something back to the entire community for all your incredible support. Starting today, we are eliminating ‘Alpha Access’ and the $5 module passes. Anyone who has pledged for a Star Citizen Package can now play today without worrying they won’t have access to some portion of the ‘Verse in the future. No Star Marine pass, no Alpha 2.0 pass… no additional payment needed for any module in the works, pre-release. Going forward, should we need to put out some sort of limited release it will be done through the PTU test server. All backers will have access to any live release, the moment it publishes.

Dus geen passes meer. Alle toekomstige modules zijn voor alle backers met een packages te spelen!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/10/2015 10:15 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Tijdens Gamescon 2016 heeft CIG een uitgebreide demo getoond van versie 3.0.
Deze versie gaat eind 2016 live.

In de demo wordt o.a. de planetary landing getoond.
Wat later in de demo wordt 1 speler afgezet in een soort Mos Eisley van SC, Levski.
Deze speler gaat een gebouw in en kijkt ergens uit een raam en ziet buiten speler 2 met zijn Freelancer (waar speler 1 net in zat) aan komen vliegen.
(interieur van een gebouw is dus niet instanced maar maakt deel uit van de gehele wereld.)

Zie voor het landen (incl. geanimeerde landing request sequence) de eerste 10 minuten van de demo op Youtube. Voor de sfeer van het outlaw station met het naar buiten kijken moet je 10 minuutjes langer kijken.

Het ziet er allemaal geweldig mooi uit.
Wat een spel wordt dit als ze het allemaal waar maken.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/08/2016 2:34 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Die Gillian Anderson is toch een knappe verschijning!

Jammer dat Squadron apart niet te verkrijgen is en dus nu nog zo duur is, 55 euro heb ik er niet voor over.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/09/2017 3:43 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Misschien komt er nog een sale voor sq42.
Hier had je toch net iets eerder moeten instappen dan met SW BF waar je een hele mooie deal hebt gescoord. Nu hebben ze de packages gesplitst en duurder gemaakt.
Een tijd gelden kon je een package kopen voor €25 met Sq42, star Citizen, een een Aurora schip.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/09/2017 11:40 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dat is zowat bijna een verdubbeling inderdaad.

Haha ja voor SWBF was het een superdeal!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/09/2017 1:19 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

'realistische' Air Traffic Control in Star Citizen.

Zie YouTube link hieronder (vanaf 15 minuten)

Leuk is dat de ATC door een NPC wordt uitgevoerd waar je dus ook naar toe kan lopen.
Je hoort 'm dan communiceren met players.
En ze hebben ook een eigen stijl. Van formeel tot informeel (afhankelijk van locatie).

Ze zijn nu druk bezig om 3.0 uit te brengen.
Dat is een versie met behoorlijk veel nieuwe functionaliteit. Niet alleen maar combat en FPS maar ook meer non-combat mogelijkheden.
3.0 is wel weer een versie die ik ga downloaden en ga proberen.
Toch eens een Multicrew Star Citizen evenje organiseren?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/09/2017 11:52 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat lijkt mij erg leuk ! Weer even mijn oude Logitech Extreme Pro uit de kast halen

ReplyQuote
Posted : 24/09/2017 1:43 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Uitgebreide beschrijving wat ze in versie 3.0 verwachten.

https://starcitizen.tools/Star_Citizen_Alpha_3.0.0

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/09/2017 1:55 pm
Page 5 / 5