Forum

Notifications
Clear all

Het Hoth fun run filmpje

(@owoliega)
Prominent Member

het filmpje is klaar maar het duurt vijf uur om het op youtube te krijgen dus morgen zet ik hier de link

Quote
Topic starter Posted : 25/09/2011 7:34 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Tijd voor een andere internetprovider? ::)

ReplyQuote
Posted : 25/09/2011 10:40 pm
(@owoliega)
Prominent Member

nee de file is redelijk groot 15 min film en das hier dus gewoon zo lol

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 12:14 am
(@owoliega)
Prominent Member

hier is de link maar ze hebben de audio verwijderd wegens auteursrechtschendingen dus geniet in stilte zal eens zien voor andere audio

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 11:07 am
(@owoliega)
Prominent Member

zou de muziek van star wars zelf der door geraken? iemand met ervaring of zo?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 11:48 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik kan hem nog niet openen 🙁 Video betsaat niet.

[ Post made via iPad ]

ReplyQuote
Posted : 26/09/2011 1:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

ow ik kan hem wel zien???

ReplyQuote
Posted : 26/09/2011 1:40 pm
(@owoliega)
Prominent Member

ja zichtbaar is hij maar wel zonder klank. Er staat ook een vermelding bij dat hij in sommige landen ook voor video geblokkeerd staat maar iedereen zit hier toch in de benelux dacht ik toch. Tis nogal wat met dat auteursrecht dit is toch puur voor de fun en der wordt toch geen geld mee verdiend ofzo allemaal fel overdreven en graaicultuur .

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 1:47 pm
(@owoliega)
Prominent Member

en wie heeft het al gezien ?wat is er goed of slecht behalve dan het geluid dat we der op de ÊÊn of ander manier nog gaan proberen onder krijgen.

Dit is wel men tweede auteursrechtinbraak ,lol , dus kmoet wat opletten want bij de derde gaat men account eraan inclusief al men filmpjes en dat was wel redelijk veel werk.

Maar we zien wel en de bedoeling is om uiteindelijk een sta swg memorialfilmpje te maken tegen dat swg ermee stopt dus tegen dan moet ik iedereen die nog inlogt eens ingame gezien hebben dat je der bij staat want als swg stopt ist vaneigens gedaan.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 10:26 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb 'm gezien (zonder geluid idd). Vreemd dat het geluid auteursrechtelijke schending is. Of is het niet alleen maar ingame geluid?

Het is wel een hele zit die 15 minuten. Als je het echt meemaakt gaan die 15 minuten veel sneller om.

ReplyQuote
Posted : 26/09/2011 11:38 pm
(@owoliega)
Prominent Member

ja ingame geluid is er nooit bij dus zet je daar een liedje onder en het filmpje is versneden van 47 minuten naar 14 en is best lang maar ge moet zowat alle fases laten zien in dienen instance maar korter zou misschien beter zijn

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/09/2011 11:52 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Grrr mag hem niet kijken op een Mobile Device? Grmbl !

ReplyQuote
Posted : 27/09/2011 11:18 am