Forum

Favorieten

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nu we een eigen forum hebben, kunnen we wat dieper discussiΓ«ren over de game, zoals bv "Wie is/zijn jouw favorieten om mee te spelen?" en "Wie wil je absoluut nog unlocken?".

Quote
Topic starter Posted : 28/04/2016 12:19 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Een aantal favorieten van mij en waarom:

- Dooku, voor zijn 100% counterattack en bonusattacks
- Kylo Ren, niet alleen omdat ie gewoon Kylo Ren is. Zijn skills cooldown hebben een reset chance wanneer hij schade oploopt, en zijn "Outrage" skill doet (maxed out lvl) 75% meer damage als Kylo onder de 50% health is.
- Captain Phasma, "gain 50% turn meter and advantage" skill en de 20% kans op een random ally to assist (dus bonus attack) op Phasma's leader skill.
- Luminara Unduli, gewoon een top attacker met grote healer skill (in power waarschijnlijk de sterkste uit de game)

Dit zijn toch wel echt mijn toppers, allemaal 7* inmiddels en gear 8.

Door de level update naar 80, kan ik momenteel niet echt werken aan nieuwe character. Het kostte mij om naar 71 te gaan, al 180k credits, en dat maal 5 minimaal om mijn squad bij te houden. Wel jammer, want toen 70 nog de max lvl was, kon ik eindelijk werken aan al die "B" characters zeg maar. Nu kost het updaten zoveel credits, dat mijn "B" character een beetje trager gaan. Van 5* naar 6* en van 6* naar 7* kost respectievelijk 500k en 1 mil credits, das ook niet voor de poes zeg maar πŸ™‚ Maar houd je wel bezig πŸ˜›

Characters die ik wil unlocken (ja ik heb er nog genoeg hoor πŸ˜€ ) Tarkin, Cade Bane, Rey, Poggle, Barriss, Anakin, Ackbar, Finn, Plo, Aayla, Maul, Resistance Pilot, Gamorrean Guard, Poe, Sun Fac, Rex, Grievous, Han (de smuggler versie, stormtrooper heb ik al). Dus nog genoeg te doen πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/04/2016 12:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Eigenlijk heb ik nog favorieten die ik wil unlocked ben erg bezig met Clone Wars Chewbacca, Jedi Consular, Ahsoka Tano, Greedo en IG88 (Main Squad) op te pompen.

Zijde links probeer ik Rey, First Order Stormtrooper shards binnen te halen maar dat is nu nog minimaal.

ReplyQuote
Posted : 28/04/2016 12:45 pm