Forum

Notifications
Clear all

Unlocking Grand Master Yoda

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wanneer je 5 Jedi hebt, kan je voor Yoda gaan. Maar je bent er niet zomaar dus, want je zal pas bij het verslaan van de 5* Yoda, Yoda unlocken (Hij is dan wel al meteen 5*, dat dan weer wel).
Maar om daar te geraken, moet je op elk sterren level Yoda verslaan. Wat dus inhoud, een squad van allemaal 1, 2, 3, 4, 5 sterren Jedi om hem te unlocken (Dus 5x 5* Jedi), en daarna een all 6 en 7 sterren squad om er een 7* van te maken.

Is hij het echt waard?

Geen idee, ik lees op internet dat Yoda al een dikke nerf heeft gehad, en dat kan wel kloppen, want zo sterk vind ik hem niet. Wat wel een mooie skill vind, dat hij van de tegenstander alle positieve buffs kan overnemen en geven aan elke member van jouw squad (Best leuk om te zien, dat 5 man 6 groene buff icoontjes hebben 😀 )

Als ik had geweten dat Yoda een dikke nerf zou krijgen, had ik hem nog links laten liggen denk ik. Maar ik zit nu te wachten tot de event begint (die overigens 1 week actief blijft) en dan 6* Yoda te verslaan en zo mijn 5* Yoda te upgraden naar 6*.

Quote
Topic starter Posted : 29/04/2016 12:14 am