| Of goeie questen voor badges erbij, zoals de cc questen enzo... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Lol :)Of je werd jaloers op mijn xfire 😀 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Ik loot al bijna 24/7, zal toch wel vallen dan 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Kom maar op met de game 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Leuk programmaatje 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Nice, kep ook teveel troep gehad, ken alle stats niet meer l... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Merry X-mas 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| LoL, zelfs een fishing pool 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| 🙄 😉 In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Die is best pittig, best wel solo te doen, heb hem gisteren... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Tis echt leuk, lang geleden dat ik het gespeeld heb trouwens... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Ik heb vd week meegedaan aan een corvette run, tis heel goed... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Die 7.5 mil exp hoef je niet te halen :)Alleen die 2missies ... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Have fun :)En laat die groene blaadjes thuis, vinden ze niet... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |
| Hey Mau :)Die heb ik ook nog in een oude doos liggen die kaa... In forum D@sh^|^'s Lounge | 22 years ago |