Forum

Sollucetomnibus Hui...
 
Notifications
Clear all

[Sticky] Sollucetomnibus Huishoudboekje

Page 1 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De guild regels zijn om zo min mogelijk regels te hebben. Toch ontkomen we er niet aan een paar eenvoudige basisregels op te stellen.

* Sol Lucet Omnibus, “De zon schijnt voor iedereen” en iedereen is welkom.
* De guild heeft beschikking over een Guild Vault (via de bank te benaderen), Bank 1 t/m Bank 4.

bank 1 is bedoeld voor resources. Iedereen die resources over heeft kan ze hier plaatsen en iedereen die resources nodig heeft kan ze hier vanaf halen.

Bank 2 is bedoeld voor collections, wapens, armor etc. gebruik deze bank op dezelfde manier als Bank 1

Bank 3 en 4 worden gebruikt voor specifieke en/of speciale items (rare resources, quest items etc) die door guild leden kunnen worden gebruikt. De guild officers beheren deze banken en kunnen items ter beschikking stellen aan andere leden.

Belangrijkste regel is veel plezier maken en veel gezelligheid creëren!
Ventrillo Server: 82.148.207.24 pw staat op private forum We gebruiken anno 2020 Teamspeak, deze server is voor iedereen binnen STA bedoeld voor een gezellig klets.

Post edited by: Imoan, at: 2006/04/03 13:34

Quote
Topic starter Posted : 10/01/2006 3:42 pm
(@zorbaca)
Estimable Member

Ik wil 1 plaatje zien van een Guild Hall of zo uit EVQ 😀

ReplyQuote
Posted : 10/01/2006 3:46 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Belangrijke (huishoudelijke) mededeling voor Sol Lucet Omnibus leden.

De bank slots zitten een beetje vol en we krijgen pas vanaf level 10 nieuwe slots.
We moeten een beetje gaan ruimen dus.
De 4 bankslots waren bedoeld voor:

Slot 1: resources
Slot 2: collections, armor en wapens
Slot 3 en 4: speciale items (beheerd door de guild officers)

Omdat alle slots nu ramvol zitten en er niet veel leden zijn die provisioner zijn (of willen worden) kunnen we wellicht besluiten om de foodcomponenten te verwijderen om meer plaats te genereren voor resources die iedereen kan gebruiken.
(Ik ga nog even proberen of we Strong Boxes kunnen plaatsen in 1 slot, waar weer voor 7 a 8 slots items in kunnen)

Gezien het aantal beschikbare resources het volgende voorstel.

Slot 1: basis (tier 1) resources (tin clusters, Elm, etc)
Iedereen vanaf Junior member kan hier resources plaatsen en afhalen

Slot 2: tier 2 resources (iron cluster, maple) en basis componenten (Resin, Wash, Temper etc).
Iedereen vanaf Junior Member kan hier resources plaatsen en afhalen

Slot 3: collections, armor en wapens
Vanaf Junior Member plaatsten, vanaf Member afhalen

Slot 4: (rare) Loot, quest items, boeken.
Vanaf Officer plaatsen en afhalen

Graag reactie, suggesties, etc.

ReplyQuote
Posted : 20/01/2006 3:43 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

wat zijn/is provisioner ?

Vergelijkbaar met Chef uit SWG. Dus iemand die hapjes en snapjes maakt (food en drink buffs)

Varieert van bread, Jumjum pie, diverse bieren tot sterke drank.

Wordt het al Dammy the Bartender?
of misschien wel Dammy Oliver? 😛

ReplyQuote
Posted : 20/01/2006 7:35 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Lijkt mij een prima plan. Moeten we echter wel duidelijk maken wat tier 1 en tier 2 is. Ik denk dat we even een tabelletje moeten maken en die in deze post zetten...nu heb ik alleen het gevoel dat Roebar beter op de hoogte is van die classificatie....dus.....Roebar....?

ReplyQuote
Posted : 21/01/2006 3:57 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Lijkt mij een prima plan. Moeten we echter wel duidelijk maken wat tier 1 en tier 2 is. Ik denk dat we even een tabelletje moeten maken en die in deze post zetten...nu heb ik alleen het gevoel dat Roebar beter op de hoogte is van die classificatie....dus.....Roebar....?

Your wish is my command.... 😆

Ik heb deze ook als Word document. Op verzoek stuur ik je die door

Post edited by: Imoan, at: 2006/04/03 13:35

ReplyQuote
Posted : 22/01/2006 10:39 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

nice rob !

helemaal duidelijk

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/01/2006 1:22 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ziet er perfect uit!

Nu nog zoeken naar een overzicht welke grondstof waarvoor gebruikt wordt 😀

Kon me namelijk plotseling indenken dat zaken als radijsjes ook best voor spreuken of potions gebruikt kunnen worden....

ReplyQuote
Posted : 23/01/2006 2:39 am
(@purifier)
Active Member

hmm ik kan wel ff een overzichtje maken, heb er wel ff een tijdje voor nodig dus pls be patient 🙂

ReplyQuote
Posted : 02/02/2006 2:32 am
(@purifier)
Active Member

aangezien ik gelijk iets in 1 keer goed wil doen, gaat het iets langer duren dan ik dacht, pls be patient en wordt vast geil bij de gedachte van wat jullie strax te zien krijgen ....... :p

ReplyQuote
Posted : 03/02/2006 3:01 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

tap tap tap tap.

O nee, geduld.

Succes en ik ben benieuwd

ReplyQuote
Posted : 03/02/2006 12:45 pm
(@purifier)
Active Member

hmmm tis een hele klus om alles neer te planten in een goed overzicht. Ik denk dat deze site handiger is :p

ReplyQuote
Posted : 07/02/2006 11:01 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

update 2 maart 2006

De bank slots zitten een beetje vol en we krijgen pas vanaf level 10 nieuwe slots.
We moeten een beetje gaan ruimen dus.
De 4 bankslots zijn nu als volgt ingedeeld.

Slot 1: resources tier 1 en 2 (oakmyst forest, Antonica e.d.)
Slot 2: resources tier 3 en hoger (Thundering Steppes e.d)
Slot 3: collections, armor en wapens
Slot 4: speciale items (beheerd door de guild officers)

restricties:
Slot 1 en 2 toevoegen opnemen vanaf member status
Slot 3 toevoegen en opnemen vanaf senior member status
Slot 4 toevoegen en opnemen vanaf officer status (wil je hier iets van hebben vragen aan Sytes, Imoan, Abib of Roepert)

Omdat alle slots nu ramvol zitten en er niet veel leden zijn die provisioner zijn (of willen worden) kunnen we wellicht besluiten om de foodcomponenten te verwijderen om meer plaats te genereren voor resources die iedereen kan gebruiken.

Gebruik de Guildbank voor resources die je zelf niet direct nodig hebt en niet voor extra opslag van je spullen.
Hiervoor kun je Strongboxes (10 slots of meer) gebruiken die je zowel in je eigen bank en in je House Vault kan plaatsen.
de meeste guildmembers kunnen strongboxen voor je maken.

ReplyQuote
Posted : 02/03/2006 12:43 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

En met het event van morgen zal de guildkluis ook weer een beetje lichter worden...mogen we hopen 😀

ReplyQuote
Posted : 03/03/2006 1:43 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zo even afstoffen 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/10/2020 10:49 pm
Page 1 / 2