Forum

Notifications
Clear all

Hoe gaat het met iedereen in SWTOR?

Page 1 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hoe is het met iedereen in de game?

Vorderen we al een beetje, vinden we het nog leuk?

Quote
Topic starter Posted : 06/09/2015 1:53 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Het gaat helemaal goed met de Von Yopp Lagacy.
Heb 3 leuke karakters waar ik een beetje mee rond huppel.

Abo loopt bijna af.
Ik twijfel nog of ik ga verlengen.
De Rush Playstyle met de 100x XP bonus is niet mijn ding.

ReplyQuote
Posted : 06/09/2015 8:15 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mijn abo is bijna afgelopen en ik ga verder F2P voor events en guilduitjes :). Het was weer even leuk maar te weinig om subbed te blijven. Nu was ik zo wie zo de laatste 2 weken meer offline dan online ivm drukte prive/werk en dadelijk de vakantie.

ReplyQuote
Posted : 07/09/2015 2:10 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Die 12x XP kan je een item voor halen op de fleet om uit te zetten 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/09/2015 10:19 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Die 12x XP kan je een item voor halen op de fleet om uit te zetten 🙂

Dat klopt. Je kan ook lopen in plaats van rennen.
Gemak dient de mens, dus als je de mogelijkheid hebt om 12x XP te verdienen dan ben je ook geneigd dit te gebruiken.
Zonder subscription heb je de mogelijkheid niet.

Ik speel liever met een nieuw karakter langzaam maar zeker door de story quests en de side quests om on par te blijven met mijn level, dan als een malle door de story quests te rushen.
Ieder zijn ding natuurlijk.

ReplyQuote
Posted : 07/09/2015 11:03 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

hmm ah het een en ander is duidelijker geworden.

ook ik ben een avonturier en ga graag de missies af, zo ook de sidequests.
op het gemak, zo deden Imia en ik het ook in de afgelopen jaren dat we SWTOR speelden.
elk hoekje verkennen, rustig alles lezen en tussendoor van die arena's doen of datacrons etc..

rushen en grinden is nooit mijn ding geweest, alleen rushen in een gebied waar ik al ben geweest
wil ik nog wel eens doen voor een bepaalde sidequest of datacron of iets anders.

maar nu ga ik twijfelen of jullie dit spel nog met vaste wekelijkse regelmaat willen blijven spelen?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 3:48 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wekelijks SWTOR spelen zit er bij mij niet meer in. Het spel brengt me niet het gene wat ik echt leuk vind buiten het feit dat ik met me vriendjes kan spelen wat ik wel heel erg leuk vind :). Het spel heeft geen sfeer - dood gevoel maargoed dat is mijn bescheiden mening :).

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 3:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

okey welk spel spelen jullie dan wel graag samen?

wel frappant dat het bij jullie ineens heel erg opleefde en dan toch weer met dezelfde mening en gevoel niet meer verder willen spelen, zoals paar jaar terug ook het geval was. 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 4:06 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja klopt had er wel weer zin in 🙂 maar gevoel zakte heel snel weer weg voor de 2e keer 😛

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 4:13 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb er geen last van, ben inmiddels met een 2e Jedi Knight bezig, alleen nu de Sentinel met dual lightsabers dus meer op dps gericht, mijn Jedi Knight Guardian is al lvl60

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/09/2015 5:02 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Het is bij iedereen verschillend idd.
Ikzelf vind SWTOR leuk, maar wel als je samen met een vriend speelt of een team van 3/4 vrienden inderdaad.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 5:16 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik wil wel graag profiteren van die 12x XP boost, ik speel heel veel warzones en kan zo die XP boost op die manier alleen de class quests volgen. Als je hoog level bent, levert een quest niks meer op qua XP, alleen credits en de quest reward (waar je ook niks aan hebt als je al hoger level bent dan de quest).

Plus, heb je Jedi Knight al uitgespeeld tot en met the Hutt Cartel, ben nu met Revan bezig op level 60. Maar eerst mijn sentinel een beetje levelen 😉

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/09/2015 5:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ja dat is het minder goed ontwikkelde gedeelte van SWTOR, je krijgt teveel XP voor missies en quests waardoor het al vrij simpel wordt en niet meer echt uitdagend als je verder komt in het spel helaas.

men wilt dan heel snel al naar de volgende planeet, maar ja eer dat de huidige planeet is afgerond, ben je alweer te hoog voor het begin van de volgende planeet jammer genoeg.

al met al had ik veel plezier in en van SWTOR toendertijd. Die Bountyweken waren fun.
het spel richt zich nu meer op de endgame etc..

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/09/2015 6:12 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Je hebt nog steeds 1x per maan een bounty week 🙂

Als je niet teveel warzones doet, ga je in level redelijk goed op met je planet. Maar warzones is nou juist wat ik leuk vind om te doen. Ben vorige week dus die nieuwe Jedi Knight begonnen, heb nu al meer dan 6000 warzone commendations behaald en ben bijna level 30 al weer.

Vooral de begin planeten ken ik inmiddels wel, de fun begint voor mij pas na Alderaan

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/09/2015 8:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

yup die bounty weken zijn er nog steeds, leuke afwisseling inderdaad.

warzones op start-planeten zijn later niet meer te doen als hogere level character?
ach ja..

ik kom ieder geval dat meubilair nog inleveren.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/09/2015 10:19 am
Page 1 / 4