Forum

Formule 1 seizoen 2...
 
Notifications
Clear all

Formule 1 seizoen 2010 ***SPOILERS INSIDE!***

Page 2 / 2
(@eciruam)
Reputable Member

nu nog maar 1.................ben je al zenuwachtig? ๐Ÿ˜€

ReplyQuote
Posted : 18/03/2010 3:18 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Totaal niet ๐Ÿ˜‰

Waar ik wel zenuwachtig over ben, is hoeveel cadeautjes we krijgen ::)

Ik heb namelijk een nieuw auto gekocht, en die moet ik wel afbetalen van de opbrengst uit de enveloppen hahaa ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/03/2010 5:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Het is een mooie!
Maar een S2000 vind ik toch cooler en meer betaalbaar! ;D
En mooier! ๐Ÿ˜‰

Oh enne ja het is een Honda! 8)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/03/2010 11:20 pm
(@eciruam)
Reputable Member

LOL!!

van het weekend weer!!!

ReplyQuote
Posted : 26/03/2010 3:24 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Het is ook wat heh.. ontmoet ik echt een hele leuke meid,..krijgen we verkering.. kom ik op een ochtend naar beneden, zie ik haar gewoon kijken naar F1 en echt wel weten waar ze het over heeft. ๐Ÿ˜ฎ
Echt de verrassingen zijn de wereld nog niet uit.. en ohja de wonderen ook niet! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 31/03/2010 3:43 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Das een goeie vrouw! ;D

Formule 1 tot nu toe:

Na de 1e race had ik er een hard hoofd in, 2e race was wel gaaf en 3e vond ik wel ok. De nieuwe puntentelling zorgt in ieder geval voor een leuke tussenstand en ook leuk dat er 3 verschillende winnaars zijn in evenzoveel races.

Vanavond de 1e MotoGP race voor mij, kweet dat jullie die niet kijken, maar ik kan niet wachten, GO ROSSI!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/04/2010 8:28 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Rossi wint de 1e race woohooo ;D

Btw, RTL7 heeft de uitzendrechten verloren van de MotoGP in nederland. Deze is nu in handen van CarChannel, een kanaal wat in de extra pakketen zit van tv aanbieders. De komende 3 jaar moet dit kanaal de MotoGP gaan uitzenden, wat inhoud dat ik Tele 2 moet gaan opzeggen. Tele 2 heb geen extra pakketen en zo zijn er nog wel wat dingen waar ik niet tevreden over ben.

Dit gaat weer een hoop werk opleveren uiteindelijk, gezien ik overal dan straks emails moet aanpassen etc. Maar goed, 3 jaar geen MotoGP live kunnen kijken worden we ook niet vrolijk van ๐Ÿ™‚

Op naar volgend weekend met de 4e Formule 1 race! ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/04/2010 9:57 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als je ooit ergens een F1 team wilt beginnen, trek dan nu je portemonnee open!

http://cgi.ebay.co.uk/Formula-One-Motorsport-Trailer-1-OF-2-NO-RESERVE_W0QQitemZ260583097200QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item3cabf68370#ht_1206wt_907

Trailers van Brawn GP via eBay geveild

12 april 2010

De trailers die vorig jaar door Brawn GP werden gebruikt staan te koop op de online veilingswebsite eBay. De trailers, die nog steeds in de kleuren zijn gespoten van het team dat vorig jaar beide titels won in de Formule 1, waren overgenomen door US F1, maar in beslag genomen door de financiรซle problemen van het Amerikaanse team.

"Dit behoort zeker tot de interessantste objecten die we ooit in beslag hebben genomen", vertelde David Carter van de Britse Hoge Raad. "De trailers zijn pasgeleden door de debiteur (US F1, red.) gekocht van Brawn GP en zijn erg speciaal. Er is al veel interesse getoond en we verkopen het nu via eBay."

Bodt staat op 16.100,- euro sinds ik dit poste ;D

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/04/2010 5:50 pm
Page 2 / 2