Forum

"Good Old Times" Go...
 
Notifications
Clear all

"Good Old Times" Gone but not forgotten...

Page 3 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

9 van de 10 MMO-ers speelt voor eigen belang, ik wil de loot, ik wil de beste zijn, ik help je niet noep doe het zelf maar, god wat ben ik goed zeg...

Wat dat betreft, doen jullie het beter 😀

Zag het vanmiddag nog in swg, iemand vroeg hulp voor quest op mustafar, reageerde iemand met: Als ik de loot krijg help ik je wel....

Waar gaat dat heen met die players...

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/02/2006 6:28 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Hmm laat maar, want er gebeurd nix als ik inlog, en er is geen announcement, nou zegt dat laatste helemaal NIX tegenwoordig bij SOE.

Mr torres had het gezegt, stomme oetl%l 🙄

En wat je zegt is wel triest Dash, maar ik mijd liever de planeet mustafar, zitten zoveel van die eikels... Als we erheen gaan gaan we met WaTON, waarmee we relaxt de loot onder mekaar verdelen.

Schijnt ook dat sommige mensen de sher kar instance zitten, en dan je loot jatten oid. Ook een of andere hack 😕

ReplyQuote
Posted : 14/02/2006 6:57 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja das een exploit van Sher Kar idd.

Wat mustafar betreft, ik speel meestal met de zelfde mensen HK runs, omdat ik ze vertrouwen kan, we doen altijd loot call, want lotto loot is bugged, je kan exploiten en zo alle loot krijgen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/02/2006 12:41 pm
(@zorbaca)
Estimable Member

Ja SWG was het leukste Online spel wat ik heb gespeelt aleen de Gameplay maakte de Sweer all leuk in het spel (nu niet meer nu is het niks aan meer 🙁 ) als ik een SW spel doe zit ik steeds aan LIANORM tedenken

Waaren egt leuke tijden zkkr het opbouwen van je skils dingen kopen in de Theed Mall of door de Galaxy Reisen voor Object wat ze niet op Naboo haddden

Ja die tijd was egt goed 🙂

ReplyQuote
Posted : 21/02/2006 12:27 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Zorbaca wrote:
Ja SWG was het leukste Online spel wat ik heb gespeelt aleen de Gameplay maakte de Sweer all leuk in het spel (nu niet meer nu is het niks aan meer 🙁 ) als ik een SW spel doe zit ik steeds aan LIANORM tedenken

Waaren egt leuke tijden zkkr het opbouwen van je skils dingen kopen in de Theed Mall of door de Galaxy Reisen voor Object wat ze niet op Naboo haddden

Ja die tijd was egt goed 🙂

Maagsweer? :woohoo:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/02/2006 2:43 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hoe moet ik dat nou weten?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/03/2006 12:45 am
(@owoliega)
Prominent Member

mooie tieten

:kiss:

ReplyQuote
Posted : 01/03/2006 12:56 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Jeeeeeeh :woohoo:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/03/2006 1:44 pm
Page 3 / 3