Forum

Het grote TV Series...
 
Notifications
Clear all

Het grote TV Series topic

Page 2 / 14
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Breaking Bad - een absolute topper. Nog nooit zo'n goede serie gezien. Laat je niet weerhouden door de beschrijving.
We zijn nu bezig met House of Cards. Ook wel interessant.

ReplyQuote
Posted : 10/03/2014 6:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb de 1e DVD met de 1e 3 aflevering gedownload 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/03/2014 11:44 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Net aflevering 1 gezien van Black Sails en het smaakt naar meer ! Leuk verhaal, goeie characters en een zeer zon overgote setting - HAR HAR ! Tot nu toe een aanradertje ! We gaan snel beginnen met aflevering 2!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/03/2014 12:48 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Breaking Bad - een absolute topper. Nog nooit zo'n goede serie gezien. Laat je niet weerhouden door de beschrijving.
We zijn nu bezig met House of Cards. Ook wel interessant.

Yup Breaking Bad, geheel compleet op de boekenplank hier.. mooi in 720p .mkv, voor later om er naar te kijken.
House of Cards.. tsja ach dat is echt een heel typisch amerikaans politiek/president serie.. heeft niet mijn interesse.

Had een poos geleden alle seizoenen van Alias kunnen bemachtigen in 720p .mkv en dus daarmee begonnen te bekijken. Als die serie bekeken is, kan ie ook weer van de eHDD af.

Black Sails en andere series ook, wil ik eerst seizoen compleet hebben vooraleer ik ga bekijken.
Na jaren wachten had ik ook eindelijk met veel moeite Battlestar Galactica compleet kunnen krijgen, inmiddels al verwijderd van eHDD, was een toffe serie om te bekijken, net als FireFly en de 2 laatste Star Gate series etc.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/03/2014 8:17 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

House of Cards.. tsja ach dat is echt een heel typisch amerikaans politiek/president serie...

Hiermee doe je de serie tekort. Ja, het is een amerikaanse remake van een engelse productie, waarbij de engelse productie ongetwijfeld vele malen beter zal zijn. Maar het is m.i. zeker geen typisch amerikaanse politiek/president serie. Als dat wel het geval zou zijn geweest waren we halverwege aflevering een wel afgehaakt. 😉

ReplyQuote
Posted : 13/03/2014 12:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Tip van een collega van mij:

Plot:
Set in 1630 Paris, D'Artagnan, Athos, Aramis, and Porthos are a group of highly trained musketeers who fight to protect the King and Country. The Musketeers shows Athos, Aramis, Porthos, and D'Artagnan as 'The Musketeers', commanded by Captain Treville.

TRAILER

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/03/2014 3:50 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

yup die serie ben ik ook aan het verzamelen.

en @Abib, uiteraard smaken verschillen, HoC leek mij gewoon niet interessant genoeg.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/03/2014 3:25 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

en @Abib, uiteraard smaken verschillen, HoC leek mij gewoon niet interessant genoeg.

Uiteraard. Daar is ook niets mis mee. Ik had ook niet verwacht dat series als Breaking Bad en House of Cards me zo goed zouden bevallen. Het is niet bepaald mijn type serie - zo van de beschrijving, maar beide zijn zeer goed en weten te boeien op een heel andere manier dan je zou verwachten.

Het kan geen kwaad af en toe uit je comfortzone te stappen 😉

ReplyQuote
Posted : 18/03/2014 6:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

The Blacklist schijnt ook toch goed te zijn en spannend.

@ Abib, mijn comfortzone is dan erg groot met ongeveer 30 series op mn eHDD! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 25/03/2014 3:17 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Als dat 30 gelijksoortige series zijn zegt dat niet zo veel 😛

ReplyQuote
Posted : 25/03/2014 6:08 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

😛

nee dus.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 26/03/2014 12:32 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Momenteel nog 1 aflevering The Walking Dead te gaan van seizoen 4, volgende dus weer een cliffhanger.

Volgende maand begint Game of Thrones weer, kijk er naar uit!

Heb pas 3 seizoenen van Homeland gekeken, ook erg leuk. Was ook A.G.E.N.T.S. of Shield begonnen, 3 of 4 afleveringen, maar trekt me niet echt. Misschien lagen mijn verwachten wel te hoog ivm Marvel en hun superhelden.

Ik heb ook 2 seizoenen van Alcatraz er in zitten, wel aardig. Geen topper ofzo, maar het idee is leuk en wilde toch het verhaal volgen. http://www.imdb.com/title/tt1728102/

Momenteel ff geen series, ga wel ff die piraten checken of het iets is. Die musketeers moet ik ook nog even bekijken, wel de reclames gezien op tv

ReplyQuote
Posted : 26/03/2014 3:10 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kijk Black Sails ! - leuke serie !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/03/2014 11:12 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Even dit topic uit het stof gehaald en onze update:

. Black Sails zijn we gestopt we vonden het na een paar afleveringen zeer onduidelijke worden

We zijn nu weer volop bezig met: House of Cards (geweldige serie - soms een beetje droog maar een toppertje). We wacht nu op seizoen 5 van Game of Thrones 🙂

Mensen nog tips voor andere series?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/03/2015 2:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zo! hahaha.. een heel jaar over een paar afleveringen gedaan?

En flink wat stof moest er gelegen hebben... ::) 😮 ;D 😀 😛

Ikzelf heb seizoen 1 van Black Sails wel compleet en bezig met seizoen 2 te verzamelen, maar nog niet bekeken.
En ik heb op mn 3TB schijf teveel series.. ik noem er 1, The Fall, erg vermakelijk.
Maar daarnaast inderdaad GoT, TWD, H5O, NCIS series, Those Who Kill, Mr. Selfridge (vermakelijk lichte kost), Banshee, Perception, PoI, 12Monkeys, Helix, Elementary, Ray Donovan, Vikings, Lilyhammer.. etc etc

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/03/2015 2:51 pm
Page 2 / 14