Forum

leuk om te spelen s...
 
Notifications
Clear all

leuk om te spelen sinds tijdelijke cancel bij SWG?

 Imia
(@imia)
Noble Member

Meeste zijn al beetje gestopt met SWG waar erg jammer is. Dus ik ben benieuwd naar leuke commentaar tussen MMORPG op dit moment naast SWG.

Welke vind je het echt leuk om te spelen, als ik bij imoan kijk die al MxO, EVE en EQ2 speelde.

Ik blijf voorlopig bij WoW, wou EVE online ook uitproberen. Maar nog geen tijd toe gekomen 🙁

Quote
Topic starter Posted : 09/12/2005 3:44 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb inderdaad MxO gespeeld en alleen dat pakte me niet zoals SWG me pakte. Ik ben begonnen met EQ2 - echt een heerlijk game tot nu toe.

Ben van origine geen fantasy fan maar dit is erg leuk en zeer van goed van opzet, zeker de moeite waard voor mensen die hunkeren naar SWG pre cu/cu style.

Je komt LOTR elementen tegen en das wel heel grappig. Ik hoop dat meer mensen eens kijken naar deze game zodat we ook in EQ2 iets kunnen gaan betekenen :).

EVE online = is te veel van het goede, zeer mooi maar veel te statisch niet voor mij weggelegd.

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 3:58 pm
(@xcaret)
Prominent Member

SWG en anders niets 😛
hoe klote ik de nge ook vind
misschien als ik straks klaar ben met questen enzo dat swg ook wel helemaal over is, bedoel zonder content heeft het geen zin op deze manier (zeg ik nu, misschien dat het dan wel weer anders is :P)

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 4:50 pm
(@zirion)
Estimable Member

tot nu toe heb ik MxO ( pre sony), SWG, WOW , CoHen CoV beta( city of heroes ), EQ2 , EvE, gedaan 🙂

SWG pre CU was natuurlijk de beste game ever 😀

MxO kon mij niet lang boeien

WoW vond ik ook wel leuk , mischien dat ik dit later nog eens ga doen

CoH vond ik een erg leuke game , erg appart maar zeer vermakelijk 😀 best geinig om een superheld te spelen of super villian nu het kan , grapisch niet super maar daar tegenover staat onwijs veel speel plezier , hiermee ben ik gestopt omdat ik te weinig tijd heb voor al die games

EQ2 is echt gaaf . Dus dit MOET je gewoon doen :p

EvE vond ik personelijk geen Zak aan !

At Xcaret : kom met die bolle kop nou maar gewoon EQ2 spelen :p

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 6:04 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb EVE online geprobeerd (trial) maar dat gaat me net iets te ver. Grafisch erg mooi, en oneindig veel mogelijkheden. maar je moet er, volgens mij, erg veel tijd insteken om alleen al de basis een beetje door te hebben.

EverQuest 2 ook de trial gedaan en ik voelde me er, net als met SWG, direct thuis. Grafisch ook erg mooi en genoeg uitdaging om het boeiend te houden. Het deed mij denken aan een fantasy SWG van voor de NGE. Dus leuke quests, uitgebreide skill tree, zowel solo als group quest etc.
Ik heb het spel nu ook gekocht dus dat zegt genoeg.

Nu met de SOE Station Access kun je voor een geringe meerprijs de meeste SOE spellen onder 1 account spelen (o.a. SWG, EQ2)

SWG houd ik natuurlijk aan en ik probeer regelmatig ingame te gaan om te ervaren hoe het nu is.
De laatse keer, met Abib, waren we na een half uurtje al uitgekeken op SWG. Voor de NGE kwam dat pas na een factor 10 en dan alleen omdat de vermoeidheid ging toeslaan en mijn ogen niet meer open gingen 😯

Overige games heb ik geen ervaringen mee. MxO trekt mij niet zo persoonlijk. Wat ik hoor/lees over WOW zou ik wel eens een (trial) kijkje willen nemen. Maar voorlopig ben ik nog wel bezig met EQ2.

ReplyQuote
Posted : 09/12/2005 6:10 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

SWG of nix... heb geen interesses in andere games atm 🙂

ReplyQuote
Posted : 10/12/2005 1:49 am
(@xcaret)
Prominent Member

SWG of nix... heb geen interesses in andere games atm 🙂

amen
ik kom niet met me bolle kop naar EQ, tis swg of xbox 360
voorlopig verkies ik nog swg, kan zo veranderen als quest ed voorbij zijn, en ook als er nog minder mensen zijn.
ben nu veel op pad met aluris van synergy 😛

ReplyQuote
Posted : 10/12/2005 8:18 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

SWG blijft in principe mijn favoriete SWG, maar dan wel pre-NGE - ik heb pre-CU heleaas niet mee mogen maken, maar dat was volgens mij idd vele malen beter op basis van wat ik erover hoor en lees. Ik merkte het al bij het spelen van het trial spel SWG (tantarii spacestation op testcenter) vs. trial EQII (trial of the isle). EQII is dan al veel boeiender en je ziet dat het gebruik van specials in EQII interessanter (complexer) is dan bij SWG-NGE. Ook al biedt EQII een minder flexibele professie ontwikkeling in vergelijking met SWG pre-NGE, er zijn tenminste keuzes tijdens de ontwikkeling. Het quest element in SWG-NGE is wel degelijk een vooruitgang....maar waar is de content??

Naar mijn mening is EQII meer een adventure achtig mmorpg, terwijl de NGE ervoor gezorgd heeft dat SWG nu een wel erg simplistisch spel is geworden (inderdaad meer een console achtig spel), waar bovendien het accent op player interactie is weggehaald door de actieve aansturing.

Ik blijf SWG zeker spelen, met name het JtL gedeelte blijft me erg boeien, zelfs al valt ook daar het live interactie element tegen. Het grondspel vind ik nu echter een stuk minder. Dit vind ik wel weer terug (lijkt het) bij EQII. Vandaar dat ik die 'erbij' ga doen.

Het starwars element is bijna onmisbaar voor me....maar ook fantasy kan mij toch goed bekoren. Wou alleen dat ik wat meer tijd had 🙂 In ieder geval zal de Runneye server binnenkort een Mage genaamd Abib ??? rijker zijn - hoop ik.

ReplyQuote
Posted : 10/12/2005 3:30 pm
(@xcaret)
Prominent Member

wat ik echt positief vind aan die NGE is de quests, heb dat Tansarii gedoe op TC gedaan, en dat was wel leuk, en ben nu bezig met legacy quests, en vind dat voor een newb ook erg leuk gedaan, de quests vind ik zelf ook wel leuk, maar de rewards zijn voor mij niet echt wat (heb betere vehicules/wapens/armor enzo) maar als ik nieuw was was dit zeker wel heel gaaf voor me..
Helaas zijn er zoveel bugs, maar het meeste gaat de goede kant op, al vond ik cu en pre cu combat leuker

ReplyQuote
Posted : 10/12/2005 7:26 pm