Forum

Player Skilltrees o...
 
Notifications
Clear all

Player Skilltrees on the rebound?

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Aangezien SOE behoefte had aan info over SWG zijn ze maar weer een gaan werken met focusgroups.

1 van de dingen die weer in de pijp zou zitten zijn Skilltrees :blink:

Nu komt deze post voorbij en trek je conclussies maar:

HI SOE!!!

With focused group made sunday 5 march You SOE wanted take some information right???

Understand that NOW no ghive US information abotu it made more player cancel????

IN FACT My opinion is that NO Information about it because YOU are still thinking about how made SWG , is possible spend 2-3 months for publish ???? also because all things you add to NGE ( like item decay with publish 28 was INGAME before NGE) ... so in fact with NGE you "deleted " many things ...and with new publish you re-introduce it... another exaple??? skill tree you plan for publish 34...was already ingame before NGE....

;(

Zit wel wat in - eersrt dingen eruit slopen en later weer als publish implenteren :whistle: :whistle: :whistle:

Beats me!

Quote
Topic starter Posted : 07/03/2006 4:25 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

als je het mij vraagt is het echt een stom spel geworden.
heerlijk verziekt door een stel compleet achterlijke programmers en leidinggevenden.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 07/03/2006 4:41 pm
(@xcaret)
Prominent Member

tsja, SOE zag wat er met WOW gebeurde, dus zijn ze een slechte copy van wow proberen te maken :S Meer kan ik er niet over zeggen, CU was nog te doen, nu log ik best vaak een beetje doelloos in, en ga ik maar PvP-en ofzo, meer is er niet te doen 😛

NGE is
- cl 90 halen
- alle quests afmaken
- jezelf de klere vervelen 😛

ReplyQuote
Posted : 07/03/2006 7:07 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

en daar betaal je $17 per maand voor :blink: :blink:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/03/2006 10:20 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ach die 13 eurie die het kost om een beetje nostalgie levende te houden, vind ik niet erg. Kep ook geen klote te doen, behalve loot te vinden waar ik wat aan heb, beetje andere helpen enzo.

ReplyQuote
Posted : 09/03/2006 1:21 pm
 Lino
(@lino)
Active Member

Kom gezellig naar WoW, dat spel klopt tenminste. SWG heeft zijn tijd gehad, ik heb er gelukkig paar maanden geleden de punt er achter gezet.

ReplyQuote
Posted : 09/03/2006 2:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wis EQ2 niet uit :whistle:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/03/2006 3:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ieder zijn ding B)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/03/2006 11:00 am