Forum

SWG Changes Part 1:...
 
Notifications
Clear all

SWG Changes Part 1: Removal of Temporary Enemy Flags (TEFs)

Page 2 / 2
(@eimia)
Eminent Member

Tegen de mensen die zich afvragen of je nou wel of niet op imps kan schieten als je onleave bent...

In de tekst staat al duidelijk: Als je onleave bent, en je schiet op een imp NPC, dan krijg je een vraag van "this will change your status to Rebel Combatant. Are you sure you want to do this?" blabla, en als je op een imp PvP enabled player schiet, dan krijg je zo'n vraag maar dan change status to Rebel Special Forces...

Naar SF is dan een 15 minuten delay, naar Combatant is dan een 5 min delay... Of je binnen die delay nog schade kan toebrengen of kan krijgen weet ik niet, ik denk het niet... Ik denk dat de delay er is om je naar een "veilige" plek te doen gaan nadat je bij de faction recruiter bent geweest...

En ja, Mau, ik snap het nu beter 😛 Vind het alleen wel kut dat ik in Theed overal rode stipjes krijg op mijn radar 🙁 Misschien moet ik es onleave gaan... En Kor'Vella kom ik dus nooit meer 😛 F*cking veel imps daar man...

ReplyQuote
Posted : 02/03/2005 3:37 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Volgens mij kan dit nu niet meer, hadden ze veranderd zodat je echt naar recruiter moest stappen 😉

ReplyQuote
Posted : 02/03/2005 8:29 pm
Page 2 / 2