Forum

The Division 2 (Ope...
 
Notifications
Clear all

The Division 2 (Open Bèta)

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb de beta geΓ―nstalleerd, eigenlijk puur om te kijken of mijn bakkie het nog wel aan kan.

Na heel wat knutselen aan de instellingen, heb ik vanmiddag een missie kunnen doen zonder al te veel problemen. Soms hakt ie wel wat, maar ja, tis een oud bessie hΓ¨? πŸ˜€

Mijn instellingen durf ik niet eens te vertellen, iets met "LOW" en een hoop "OFF" zetten oid πŸ˜‰

Lijkt me best een leuke game, net als deel 1, maar merk wel dat mijn systeem verouderd is :-

Quote
Topic starter Posted : 03/03/2019 3:08 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik ben er nog niet helemaal achter wat deel 2 toevoegt t.o.v. Deel 1
Als dat veel is, dan is het wellicht het overwegen waard. Maar niet voor de huidige prijs.
In deel 1 heb ik nog meer dan voldoende te doen dus ik blijf nog wel even in New York rondlopen.

ReplyQuote
Posted : 03/03/2019 11:27 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Leuk maar ik heb Division1 nog niet eens uitgespeeld πŸ™‚ dus deze laat ik even op de plank liggen.

ReplyQuote
Posted : 03/03/2019 2:00 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik laat het voor nu denk ik ook even liggen, baal beetje dat ik zo ver moet terugschroeven om het speelbaar te maken

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/03/2019 2:18 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ben niet onder de indruk van deel 2. Niet meer dan een uitbreiding van deel 1. Eerst die maar eens een beetje uitspelen voor ik aan de uitbreiding begin.

ReplyQuote
Posted : 03/03/2019 6:32 pm