Forum

F1 2020 Presets DRO...
 
Notifications
Clear all

F1 2020 Presets DROOG & NAT

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik wilde mijn presetlijst overzichtelijk maken, en daarom moest ik alles op volgorde zetten en dus ook wet presets opslaan. Nu is alles af en heb ik op elke baan 1 rondje gereden om de wet presets op te slaan en met jullie te kunnen delen!

Mocht je tijd over hebben, kan je altijd aan je presetlijst werken πŸ˜‰Β 

PS, je hoeft geen tijd neer te zetten zoals ik, je hoeft ze alleen maar in te laden en op te slaanΒ  πŸ˜›

F1 2020 (DirectX 12) 3 2 2021 13 05 34
F1 2020 (DirectX 12) 3 2 2021 13 05 52
F1 2020 (DirectX 12) 3 2 2021 13 05 59
F1 2020 (DirectX 12) 3 2 2021 13 06 07

PS: Bij de DROOG tijden staat onder weer NAT, omdat ik de droge tijden tijdens de natte TT geladen heb en opnieuw opgeslagen als droog. Omdat ik geen zin had om eerst een droge TT te laden, dan een natte etc. Het gaat om de afstelling en niet welk weertype de game aangeeft hier.

This topic was modified 3 years ago 2 times by Dashea
Quote
Topic starter Posted : 03/02/2021 2:10 pm
Leto reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja ik mis een aantal DROOG Presets en NAT heb ik alleen BraziliΓ«. Die van Abu Dahbi DROOG was echt vreselijk

ReplyQuote
Posted : 03/02/2021 5:32 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik vond deze juist heerlijk op abu dahbi, kan hier echt mee vliegen.Β 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/02/2021 6:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Heel gek, het ging beter met de voorlaatste preset voor Abu Dhabi van jou Dash, dan deze laatste nieuwe.
Ik durfde voor mijn doen vol gas door bochten enzovoorts, zonder dat m'n bolide uitbrak of weggleed.

Althans ik ga er van uit dat je een nieuwe preset hebt gemaakt voor Abu Dhabi en deze nam ik over van je gisterenmiddag.
Continue het gevoel van aquaplaning leek het wel, vond ik zo vreemd, ik durfde gelijk niet meer voluit te gaan.

Ik had namelijk ook een GP gedaan op Abu Dhabi met AI 49 en dat ging niet verkeerd, maar tijdens de STA kampioenschap...
Wow dat ging heel anders. 😥Β 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 03/02/2021 6:35 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De tijden die erin staan, dat zijn natuurlijk de tijden die ik op dat moment het snelst gereden heb. Het kan zijn dat een preset die ik nu gebruik, nieuwer is dan de TT preset, omdat ik bv niet mijn tijd verbeterd heb maar wel vind dat ie beter is.Β 

Als je een preset opslaat, bewaar altijd je oude tot je zeker bent dat de nieuwe beter is. En dat houd dus in, dat je uitvoerig getest hebt in de TT.

Ik heb heb geen enkel moment gegleden en ik rij volgas door die eerste slinger die na de eerste bocht volgtΒ 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/02/2021 7:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Yep dat is een lesje wat ik nu leer.. oude presets toch bewaren.

Die leuke slinger na de eerste bocht is verheerlijkend! 😭Β 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 03/02/2021 8:03 pm