Forum

Notifications
Clear all

Jouw Character(s) en profession(s)

Page 15 / 15
(@seladina)
Estimable Member

Denk je dat ik het nu gevonden krijg???niet dus... Ik vraag het wel vanavond hoe te vinden 😛

ReplyQuote
Posted : 08/11/2010 6:13 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Kunnen we in Talad Ring nog een kinhuis bij kopen nog meer ruimte voor opslag 😛

Er is in Talad Ring zegge en schrijve precies nog maar 1 gebouw te koop!
En guess what?! ::) Het is de laatst overgebleven Kinhouse in Talad Ring!
Zou tof zijn als de kinshipoprichter van AoTS die zou kunnen kopen.
Met geleende gold coins uiteraard, ik zal dan zeker wel bijdragen aan de maintenance ervan.

Roes.. Seladina..? ;D hallo jongens alles goed? .. wat denken jullie ervan?
Is het mogelijk tot het lenen van de benodigde gold coins om het laatste gebouw in Talad Ring te kopen?
De enige overgebleven Kinshiphouse dus! 😀

Ik heb genoeg spullen om het van binnen te kunnen aankleden, aangezien ik mn eigen house heb abandoned.
Ik heb nog wel ergens een goudje of 5 liggen 😛

Maar vergeet niet de upkeep van +/_ 300 silver per week. In CoCG hebben we daar een mooie faire regel voor. Misschien een idee?
â€ĸ The TÃģr (leader), Neuro (successor), Caun's (officers) and Citizens (members) need to pay maintenance on our Kinship house. We will do this in weekly turns. The TÃģr or Neuro (successor) will send a ingame mail to the one that needs to pay. Travelers (recruits) do not have to pay maintenance but if their are becoming a member there will. This will be only for your main character in our kinship so your alts do not have to pay.

Dan kan je het ook nog mooi out of sync laten lopen gemengd over de actieve members. voor beide kinhouses (ofwel CoCG members gaan mee betalen aan AotS kinhuis huur en AtoS members gaan mee betalen aan CoCG kinhuis huur)

Dit komt er dan op neer dat elke week twee members uit ÊÊn van de twee Kins huur aan ÊÊn van de twee kinhuizen moeten betalen. En je dus niet in een keer 600 silver kwijt bent we we verdelen de lasten en lusten dan gelijk.

Tis maar een idee.

Ow ik heb ook nog wel wat Wat stuff op voorraan een keertje of 10 Samborgs helm... Drie Redmaiden dresses en want bijzondere muur deco's en tuin spullen enzo. Bankhouse zit aardig met housing stuff 😛

Roes? Rooeeoeesss?! Roehooeeessss? Ben je daar?! ;D 😛 ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/11/2010 8:36 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Jahaa. Ik ben er.
Geen idee of je een 2e Kinship huis kan kopen eigenlijk. Of doen we dat op naam van AotS?

Kinship house zelf kost toch iets van 15 G?
+ de 300s per week. Pff da's nie niets.

Maar de kinship rule om in toerbeurten de huur te betalen vind ik wel een goeie.

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 12:16 am
(@seladina)
Estimable Member

1 kinhuis per kin maar 🙁 en 1 huis per account maar 🙁 anders had ik heel Talad Ring al op gekocht 😛

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 1:01 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Heb jij soms al een huis dan op je account Roes?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 10:21 am
(@seladina)
Estimable Member

Dus ÊÊn account ken 1 prive huis hebben en als al je chars op je account een leader zijn van.... laten we zegge 8 kinships dan kan je 8 kinships huizen kopen of wel 1 kinshiphuis per kinship .

Ofwel...

Prive huis 1 per acount

Kinhuis 1 per kinship.

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 3:33 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dus ÊÊn account ken 1 prive huis hebben en als al je chars op je account een leader zijn van.... laten we zegge 8 kinships dan kan je 8 kinships huizen kopen of wel 1 kinshiphuis per kinship .

Ofwel...

Prive huis 1 per acount

Kinhuis 1 per kinship.

Kinhouse kan ook op een ander kinchar dan de oprichter?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 3:43 pm
(@seladina)
Estimable Member

Nee alleen kin leader kan kin huis kopen

ReplyQuote
Posted : 09/11/2010 3:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Begrijp ik goed dat AoTS nu slapend is? zoja kan ik de subforums inklappen in een nieuw subforum - Kin legacy?

Laat mij even snel weten aub.

ReplyQuote
Posted : 10/11/2010 6:41 pm
(@seladina)
Estimable Member

Wel aangezien CoCG forum op 0,0% gebruik zit En het AtoS op heel wat hoger gebruik.... Is het dan niet slimmer om het te hernoemen naar CoCG/AtoS (bijv.) Wat CoCG zit zo'n beetje voort onder de banner van STA 😛

Maar een gedachte en een actieve lotro forum vind ik wel heerlijk 😛

ReplyQuote
Posted : 10/11/2010 7:05 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik bespreek dit wel even met Roebar.

ReplyQuote
Posted : 10/11/2010 7:09 pm
(@seladina)
Estimable Member

Yes.... My Master.... 😛

ReplyQuote
Posted : 10/11/2010 7:16 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

@GL Roebar dito vraag - zullen we ook deze topic opruimen en aanpassen?

ReplyQuote
Posted : 07/02/2014 2:35 pm
Page 15 / 15