Zal ik wel voor force users gaan denk ik ;D
Voor mij gaat het hoofdzakelijk worden:
. Crafting: Biochem
. Gathering: Bioanalyses
. Missions: Underworld Trading
Ik wil met BH straks, mijn eigen armor of weapons maken, moet nog ff keuze maken. Daarbij hoort scavening geloof ik en iets met treasureseeking?
Jip !
Ik ga voor;
Armormech (crafting)
Scavenging (gathering)
Investigation (Mission)
denk ik..... 🙂
Je kunt toch 3 skills per companion nemen?
Je kunt toch 3 skills per companion nemen?
Dat zou mooi zijn. Dan is de keuze een stuk ruimer.
Ik wacht het maar even af.
Ja je kan:
1. Gathering Skill
1. Mission Skill
1. Crafting Skill
nemen
Naar mijn idee moet je dan 9 craftskills kunnen krijgen.
Als je 3 craftskills per companion hebt.
Want tijdens de BETA had je al 3 craftskills zonder companion en daarna met companion ook 3.
Of het is misschien zo dat als je 2 of 3 companions hebt, dat je er 1 companion kunt kiezen en die op 1 specifieke craftskill kan laten groeien en dan heb je nog 1 of 2 companions bij je en die kun je ook wegsturen voor craften of bij je houden tijdens het questen.
Als je 1 companion hebt, die stuur je weg dan ben je in je uppie met questen.
Met 2 of 3 dan niet uiteraard.
Mijn 2e companion kreeg exact dezelfde skills als mijn eerste tijdens de beta.
Ik weet niet of je die voor 1 van de companions kan wijzigen waardoor je inderdaad een veelvoud van skills kan gebruiken.
Ik wist eigenlijk ook niet dat jezelf ook nog skills krijgt.
Met 1 companion kun je er dan al 6 kiezen dus.
Je hoeft trouwens niet 3 verschillende skills te kiezen (crafting, gathering, mission)
Je zou dus bijvoorbeeld 3 mission skills mogen kiezen voor een companion.
Was tijdens afgelopen betaweekend voor mijn companion het geval.
Bij mij ook, mijn compagnon had in eerste instantie 3 mission skills. Diuplomacy, Investigation en Treasure Hunting. De laatste gecanceld en Cybertech erbij genomen.
Ik wist ook niet dat deze skills aan mijn char toegekend kunnen worden, alleen aan mijn compagnon. Voor zover ik kon zien (maar ik heb niet goed genoeg gekeken) had mijn 2e compagnon geen skills. Ik kon hem in ieder geval niet op een missie sturen.
Nu ja...Abib de Inquisitor zal denk ik gaan voor... Archeology - Artifice - Underworld Trading als eerste skillset. Howel ik die lelijkerd die ik er als sserste compagnon bij krijg niet echt succesvol op pad kan sturen natuurlijk :/
Net even gekeken op de wiki en skills worsen inderdaad per party gekozen, en iedere companion heeft stats mbt deze skills.
Zo te lezen neemt niemand Cybertech?
Al in het begin van craften, heb je items nodig die een ander kan verkrijgen met hun andere skills.
Als we in ieder geval alle mogelijke craftskills, gatheringskills en missionskills in bezit hebben binnen STA, kunnen we elkaar goed voorzien van alle benodigde onderdelen.
Lantern gaat voor Biochem
Koelike gaat voor ??
D@sh gaat voor Armstech
Davyk gaat voor ??
Roady gaat voor ??
Roebar gaat voor Armormech
Basli gaat voor ??
Sytes gaat voor Synthweaving (??!)
Abib gaat voor Artifice
Leto_jr gaat voor Cybertech
Imia gaat voor ??
Woesteling gaat voor ??
Heb ik nu nog mensen over het hoofd gezien?
Hoe groot de bank is per character weet ik niet, maar misschien een idee dat ieder persoon een 'mule' neemt als alt? Om gewoon echt alles te bewaren wat craftable is, zodat we verder op in de game nooit zonder komen te zitten en ook eenieder kan masteren in zijn skills?
Ik zie hier een mooie rol voor Leto weggelegd.
Die van 'Crafting Overseer'
Crafting Overseer Leto_jr gaat zich vol enthousiasme bezighouden met voorraadplanning van materialen en organisatie van craftverzoeken voor en door guildleden.
;D