Forum

Notifications
Clear all

Crafting Map

Page 2 / 2
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Als een van de weinige force sensitives zit ik te twijfelen tussen synth weaving en artifice. Als mijn karakter afhankelijk wordt van armor zou ik voor synthweaving kunnen kiezen. Ik denk alleen dat artifice producten wat beter te vermarkten zijn.

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 11:34 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Heb ik nu nog mensen over het hoofd gezien?

Volgens mij mis je Roady ::)

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 11:40 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik zie hier een mooie rol voor Leto weggelegd.
Die van 'Crafting Overseer'

Crafting Overseer Leto_jr gaat zich vol enthousiasme bezighouden met voorraadplanning van materialen en organisatie van craftverzoeken voor en door guildleden.

;D

Ja ja ja ::)

maarr...! ik wil mijzelf niks toe eigenen! Ik denk dat Sytes gewoon de Crafting Overseer moet blijven net als in SWG, mits hij niet meer wilt. Ik wil altijd hem assisteren. Ook was Lantern altijd into crafting in verschillende MMO's, voor hem telde het altijd zwaar mee of een MMO interessant genoeg was.

Ik heb gewoon gemerkt in EleventyFirst dat het bewaren van alle craftable materialen ontzettend goed van pas komt voor eenieder binnen de guild! Wie wat bewaard heeft wat!
Ook moeten we niet blind staren om heel veel credits al te willen bezitten vanaf het begin.
Natuurlijk makkelijk om veel credits te bezitten om zo van alles te kunnen kopen voor je toons.
Maar juist door aan elkaar te vragen om dingen te craften kunnen we geweldige items/wapens/armor hangen aan onze toons! Meestal beter dan wat de loot is en/of vendors hebben. Heb je ook niet altijd maar veel credits nodig. Het ligt voor het oprapen al dat craftable materialen.

Wanneer je alles altijd loot en meeneemt en de common loot verkoopt, kom je best redelijk snel en veel aan credits. Om je armor te repairen etc.

Als we het goed doen dan kunnen we iedereen binnen de guild continue voorzien van vrijwel zeer goede armor, wapens en items. Zo ook droids, vehicles etc. Bijvoorbeeld keer per 2 weken een stapel gecrafte materials maken, zodat het meestal voor handen is als iemand iets nodig heeft. Ook momenten in plannen dat we richten op vergaren van craftable materials etc.

Kennis en ervaring hebben wij genoeg binnen onze guild, sinds 2004!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 11:51 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Het mooie van SWToR is dat je het verzamelen en craften uitbesteed. Dus als je aan het reizen bent zeg je tegen een of meerdere compagnons: Doe deze missie - en voilà... kost geen kostbare tijd..

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 12:05 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb niet veel gecraft, maar merkte wel dat mijn crafts onder de reward/loot bleef zitten. Misschien als je meer craft dat je met je level meecraft voor items, geen idee. Maar ik gebruik graag mijn compagnion in battle, en wanneer ik ff stil sta voor pauze, laat ik haar heen en weer rennen.

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 1:26 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Dat is een van de 5... blijven er 4 over...

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 2:08 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

#OFF TOPIC
Volgens mij mis je Roady ::) die moet eerst ff zijn
avatar voor het forum fixen :-* :-*

#ON TOPIC

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/12/2011 2:11 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik ga als sith ing - sorceress spelen. Welke craft-skill past het goed bij mij?

syntweaving, artifact en nog 1 past goed bij dat class. maar dan krijgen we iedereen dubbel?

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 3:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

@IMIA ik heb je toegevoegd op de Guild Roster/Event Calender met een char: imia, female, sith inquisitor

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/12/2011 3:48 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

+1
Like
Respect
al die onzin dings 😛

Good, volgende stap. Welk zal ik nemen?

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 4:00 pm
(@roady)
Eminent Member

#OFF TOPIC
Volgens mij mis je Roady ::) die moet eerst ff zijn
avatar voor het forum fixen :-* :-*

#ON TOPIC

Oopsie!

Geregeld vanaf nu ;D

Iig qua crafting heb ik nog geen flauw idee wat te doen, daar zal ik me eerst verder in moeten verdiepen.
Niet zo simpel aangezien ik nog in geen enkele MMO ook maar iets van crafting heb gedaan behalve de verplichte crafting missies in bijv EQ2 voor Epic quests 😉

ReplyQuote
Posted : 07/12/2011 8:30 pm
Page 2 / 2