Forum

Notifications
Clear all

The Shutdown of Starwars Galaxies

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dear Star Wars Galaxies™ Community Member,

We write to you today to inform you that on December 15, 2011, Sony Online Entertainment (SOE) and LucasArts will end all services (MMO and Trading Card Game) for Star Wars Galaxies (SWG). The shutdown of SWG is a very difficult decision, but SOE and LucasArts have mutually agreed that the end of 2011 is the appropriate time to end the game.

We are extremely grateful to all of the SWG fans. We have had the rare opportunity to host one of the most dedicated and passionate online gaming communities and we truly appreciate the support we've received from each and every one of you over the course of the past eight years.

In recognition of your incredible loyalty, we are extending special Fan Appreciation offers to the current SWG community. We also plan to go out with a bang with a galaxy-ending in-game event in December and hope to see you all there. The details relating to these offers and events as well as the timeline and specifics regarding the discontinuation of the service, are provided below.

Again, we want to extend our heartfelt thanks to our player community for making SWG one of the best online communities in gaming history.

Sincerely,

Heel erg zonde want het was voor mij persoonlijk nog steeds de beste MMO die er was - heel uniek ook met de NGE 1 van de betere.
Tevens heb ik door SWG veel online vrienden gemaakt ! waar van jullie het voorbeeld zijn 🙂

Heel erg jammer :-[ :-[ :-[

Quote
Topic starter Posted : 25/06/2011 12:46 am
(@owoliega)
Prominent Member

ja eigenlijk erg maar het ging natuurlijk één keer gebeuren en met de andere star wars mmo zullen ze het niet meer zien zitten

ReplyQuote
Posted : 25/06/2011 1:57 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Jammer dat ze niet gegaan zijn voor F2P model 🙁

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/06/2011 2:28 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Damn dat is zeer jammer. Toch geen F2P voor SWG.

ReplyQuote
Posted : 25/06/2011 6:59 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Jammer ja, voor de mensen die nog speelden wel.
Voor mij heeft het weinig waarde dat het stopt, omdat ik al lang gestopt was.

Leuke herinneringen, vrienden gemaakt (maar ook gekraakt), vele uurtjes.

Kreeg een melding via WhatsApp vandaag, dat SWG stoppen ging terwijl ik op de tribune zat in Assen 🙂
Later nog een SMS van een ander, toch is het "hot news" ::)

ReplyQuote
Posted : 26/06/2011 12:39 am
(@damir)
Reputable Member

Toch een kleine schok om dit te horen. Doch zat het er aan te komen.

Ik zal het zeker gaan missen ik heb toch 3 jaar met erg veel plezier gespeeld.

Tot aan de NGE was het de beste MMO ooit gespeeld.

RIP SWG.

RIP Damir Seb.

I will miss you :'(

ReplyQuote
Posted : 26/06/2011 12:49 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We kunnen altijd nog SWGEmu gaan doen ?
http://www.swgemu.com/forums/index.php

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/06/2011 1:53 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ben net terug van Limburg's Mooiste en dat lees ik dit?! 🙁
Kijk het verbaasd mij niet helemaal, gezien TOR eraan komt en je gaat niet de ene product laten concurreren met een ander product als je ze beide onder je eigen beheer hebt.
Zij willen natuurlijk dat alle SWG players enorme honger krijgen naar TOR.

Wellicht is het gratis verhuizen en andere handelingen die gedaan zijn dit jaar voor SWG toch niet bevredigend genoeg geweest om het er een F2P van te maken.
Best wel doodzonde, zeker voor diegene die het spel nog speelden.

Zo is het leven, zo is de business.

Wel denk ik dat TOR groot zal zijn.. vele Star Wars liefhebbers zitten te smachten en ook vele SF liefhebbers die een beetje teleurgesteld zijn in SGW, STO, BGO en wellicht WoW zat zijn.

Mij benieuwen allemaal! 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/06/2011 9:54 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

ja aan alles komt een einde helaas

tog wel heel erg jammer dat lucas arts ze dwingt te stopen om zo iedereen naar swtor te krijgen heb het erg naar me zin ge had in swg en denk dat we een speciale mmo gaan mis en hoop dat swtor het waar kan maken wat ze zegen dan word het een leuke mmo

ReplyQuote
Posted : 27/06/2011 10:25 pm
(@oreba)
Trusted Member

nu dat SWG gaat sluiten... kan ik beter een andere MMO zoeken om verslaving te vullen.. meschien lotro :), en TOR later natuurlijk ook 😀

ReplyQuote
Posted : 28/06/2011 9:35 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wanneer SWG afgesloten word, staat TOR alweer inmiddels voor de deur, dus in die tussentijd LOTRO doen hoeft niet, maar mag wel uiteraard!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/06/2011 10:46 am