Forum

Notifications
Clear all

Wat was je meeste leuke speel moment is SWG

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nu dat SWG op het punt staat om OFFLINE te gaan ben ik erg benieuwd wat jullie leukste, tofste moment was in SWG voor jouw !

Quote
Topic starter Posted : 25/06/2011 12:34 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb er 2

Nummer 1 was de aanmelding bij STA.
Roebar was net op Eclips gearriveerd. Na wat zoeken op internet vond ik de Lianorm community.
Roebar op een avond naar Lianorm. Niks te doen.
Dus op het forum (was dat galaxies.nl ??) hier iets over geroepen en meteen reactie van iemand van Waton.
Dus de volgende keer ingame kreeg ik ook meteen een /tell van die watonner.
Vrij nieuw in de MMO wereld was het even wennen om netjes op al die tells te reageren. Die Waton persoon allemaal heel vriendelijk en vrijblijvend informatie verstrekken tot er opeens rechts uit de flank iemand kwam aanrennen en dwars door al m'n tells in m'n hele chatvenster aan het volkladderen was.
Eerste kennismaking met ene Imoan.

Niks vriendelijk en vrijblijvend. Meekomen harige Wookiee.
Dus Roebar in al z'n achteloosheid loopt als een tamme poedel achter Imoan aan en begint aan een ongevraagde rondleiding door de STA guildhall.
Uiteindelijk komen we in een klein kamertje uit en begint die Imoan bij één of andere terminal allerlei knoppen in te drukken.
Roebar krijgt opeens een pop-up venster te zien en er wordt vriendelijk doch dwingend gevraagd of ik op de Accept knop wil klikken.

Vanaf dat moment was Roebar dus een onderdeel van STA !

Achteraf gezien wel één van mijn beste 'keuzes' geweest. Zowel ingame als outgame!!

ReplyQuote
Posted : 25/06/2011 3:23 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nummer 2 was een STA event.
Geen idee meer waar het was maar het was ergens met een hoop agressieve, sterke Wookiees.

Ik herinner me een groep die bestond uit Imoan, Eci, Damir, Dash, Abib en volgens mij ook Sytes (hykaru of zo?)

Iedereen was al high level behalve de 2 rookies Abib en Roebar. Volgens mij waren die iets van lvl 20 terwijl de rest allemaal ruim boven de lvl 50 zat of op lvl cap.
Het was dan ook een quest voor high level waar Abib en Roebar ook absoluut niet thuis hoorden.

Er werd gedurende het hele event regelmatig verteld dat deze 2 newbies altijd achteraan moesten blijven en dicht in de buurt van de medic moesten blijven.
In de praktijk bleek echter dat deze 2 enthousiaste STA leden meestal als eerste een grote ruimte binnen stormden en direct alle aggro naar zich toetrokken.
de 2 jedi's (Damir en Dash) hadden de grootste moeite om 2 in het nauw gedreven noobs te bevrijden terwijl Eci met veel moeite probeerde iedereen in leven te houden. Meestal kwam het er op neer dat Eci, Abib en Roebar al snel in de respawn ruimte weer wakker werden en weer opgehaald moesten worden door de wat hogere levels.

Tijdens het event en later op het forum met al het commentaar erg veel gelachen.

Was voor mij echt een van de toppers!

ReplyQuote
Posted : 25/06/2011 3:41 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb er ook een aantal:

1. De oprichting van STA
2. Groepsmissie Rebel Theme Park op Correlia - eenmaal aangekomen (was een takke eind rijden) zegt Damir : " ow ben me armor vergeten.." haha.
3. Mijn eerste en enigste Holocron (PRE CU) (Master Doctor)
4. Het behalen van mijn Master Droid Engineer 🙂
5. Space met name het behalen van ACE 🙂
6. 1e keer Hoth Instance - dit is echt de vetste instance van SWG.
7. Onze eigen stad - Solar Outpost 🙂
8. World Event onder leiding van SOE Pex - event manager
9. Roebar binnen hengelen in STA 😛 - event opzich 😉
10. Battle for Lianorm !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/06/2011 8:19 pm
(@owoliega)
Prominent Member

hunt contracten en grinden met sytes en the battle for lianorm

ReplyQuote
Posted : 26/06/2011 12:04 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Kom ik later mee, ben net thuis vanuit de TT Assen, helemaal verrot 😛

Morgen verjaardag en inpakken voor midweekje.

Houden jullie te goed ;D

ReplyQuote
Posted : 26/06/2011 12:36 am
(@oreba)
Trusted Member

heb er een heleboel... ook omdat het de enige MMO dat ik speel...

STA ingaan natuurlijk
shatterpoint cloak na een pijnlijke grind,
Imia die the-black-pearl yt-1300 echt kon maken vliegen met components 🙂 ((vandaag de dag nog steeds in gebruik 😛 )

en nog een lijstje... komt ervan als je verslaafd ben aan swg 😛

ReplyQuote
Posted : 26/06/2011 4:28 pm
(@damir)
Reputable Member

Lol ja me armour vergetn 🙂

1- Oprichting van STA en de geleidelijke ondergang van de giold waar we uitkwamen ( geen idee meer)

2- Grinden van veel klasses.

3- Bijna jedi halen voor de NGE.

4- Dungeons naar binnen met Mr. Blackham.

5- Hunt contractjes vervullen door veel te skinnen edg.

6- Alles voor de NGE

7- Eerste keer Cyber seks met Dameair en iemand zijn ex.

Ik heb het erg gemist de oude SWG. Het zal altijd hoog in me Xfire ranglijst blijven staan. RIP SWG all hail SW:TOR.

ReplyQuote
Posted : 29/06/2011 4:21 pm