Forum

Adios, sayonara, by...
 
Notifications
Clear all

Adios, sayonara, bye bye etc

(@yoghoo)
Active Member

Ik heb helaas besloten om deze guild te verlaten. Deze guild is in mijn ogen niet actief genoeg. Te vaak komt het voor dat er 's avonds slechts 1 a 2 mensen online zijn.

Dit is geen trouwens geen verwijt. Want zoals ook steeds wordt gezegd is dit een casual guild. Ik had me echter meer moeten verdiepen of dat iets is wat ik wil.

Als laatste wil ik jullie nog veel plezier wensen met deze guild en waarschijnlijk zie ik jullie nog wel eens online!

Mocht iemand nog vragen hebben laat het weten en dan zal ik ze uiteraard beantwoorden. Verzoek aan de forum admin om daarom dit topic (voorlopig) niet te verplaatsen.

Quote
Topic starter Posted : 06/04/2012 9:44 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Dat zie je toch niet goed Yoghoo.
De STA guild is juist enorm actief en bruist van de energie.
Wat STA echter niet is, is een hardcore raid guild of hoe je het ook noemen wil.

Daarin geef ik je gelijk. Je had je meer moeten verdiepen in wat voor soort guild STA is.

Veel plezier met SWTOR alleen of in een andere guild.

ReplyQuote
Posted : 06/04/2012 10:16 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Was te verwachten, vind wel netjes dat je de moeite neemt om het op forum te melden, in tegenstelling tot iemand anders die ons een tijdje geleden verliet.

Het is ten alle tijden jammer, maar het is wel te begrijpen.

Ik hoop dat je veel plezier houd in de game en je nieuwe guild, en wees geen vreemde naar ons 🙂

ReplyQuote
Posted : 06/04/2012 11:21 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Hoi Yoghoo, uiteraard erg jammer om je te zien gaan. Maar, als jouw speelstijl en deze guild niet bij elkaar passen op zo'n wijze dat je je daar niet prettig bij voelt, kan ik me je besluit voorstellen. Ik hoop dat je een guild vindt of gevonden hebt die beter bij je past.

Veel succes en tot ziens in-game!

ReplyQuote
Posted : 07/04/2012 12:48 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

heyy Yoghoo jammer man.

See you later ingame.. 8)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 07/04/2012 4:40 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Jammer Yoghoo dat je ons gaat verlaten en wens je veel plezier bij je nieuwe Guild

ReplyQuote
Posted : 08/04/2012 3:56 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Met de uitrol van patch 1.2 zullen er meer mensen online zijn heb ik gehoord via de Solar Underground 😉

ReplyQuote
Posted : 11/04/2012 11:44 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Vast wel.. ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/04/2012 11:48 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

PS ik denk dat het onnodig is om de guild te verlaten maargoed dat is een persoonlijke keuze natuurlijk.

Geef STA gewoon wat tijd ook in de mindere bezette dagen dan komt het helemaal goed....

ReplyQuote
Posted : 11/04/2012 2:09 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Kan ook komen door het mooie weer wat aanbreekt.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/04/2012 9:24 pm