Forum

Need for Speed Worl...
 
Notifications
Clear all

Need for Speed World

Page 2 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dmv die starterpack kan je tot level 50 racen, met alleen de "demo" tot max level 10.

Via EA store is het gelukt, mocht iemand het ook gaan doen, raad ik aan via EA store en niet via de link die je krijgt ingame wanneer je level 10 bent.

Dashea onderweg naar level 50! ;D

ReplyQuote
Posted : 09/08/2010 11:08 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Even dacht ik dat het te mooi was om waar te zijn, maar deze game zitten hacks/cheats in.

Op Youtube kan je diversen money en boost hacks vinden met uitleg.

Nu was ik aan het racen, op een baan waar ik best wel goed ben.
4 mans race, na de 1e ronde knal ik er een extra lap in, 3 rondes dus.
Ik rijd vlak achter de nummer 1 en wanneer deze de finish lijn passeerd na 2 rondjes (1 te gaan nog dus) finished hij gewoon en heb ik 60 seconden de tijd om te finishen... ik bedoel WTF??

ReplyQuote
Posted : 10/08/2010 4:06 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mmm minder zullen wij dan weer een raceje doen ;)?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/08/2010 5:15 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja dan heb ik nog een kans om te winnen 😉

ReplyQuote
Posted : 10/08/2010 5:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik vond de laatste 2 dagen de server wel een stuk rustiger !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/08/2010 11:03 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Even gestopt bij een internetcafe om het STA forum te checken en te posten ::)

Dat komt omdat ik er niet was, dat het zo rustig was ;D

Gisteren niet gespeeld, en dinsdagavond ook niet.
Vanmorgen weer begonnen, er valt best een hoop rep te verdienen in pursuit, mits je niet gepakt word natuurlijk.
De pursuits lopen bij mij al op naar Heat Level 5!

En als je dan eenmaal ergens tegenaan botst of verkeerd door een blokkade probeerd te rammen, staan er meteen 5-6 auto's om je heen en kom je niet meer weg. Ik heb al veel van dit soort momenten gehad, en toen de de pursuit al langer als 10 mins bezig. Soms beuk je door een blokkade heen, maar beland je bovenop een auto, en kan je niet meer wegrijden omdat je wielen de grond niet raken (dit had ik met 78 policecars tagged, 74 policecars disabled, busted en geen score dus... ???)

Verder heb ik al de woorden "Dashea you suck" naar me toegeslingerd gekregen. Kan ik er wat aan doen dat iemand niet winnen kan hahaha ;D

ReplyQuote
Posted : 12/08/2010 11:25 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De GOUDEN tip van Dash!

Ik zit natuurlijk niet alleen in het internetcafe zoals de foto hierboven, ik ben een dikke crimineel en heb regelmatig de politie achter me aan. Hierbij ga ik jullie een tip geven, niet hoe je van ze af komt (ook wel een beetje, als de deze lokatie kan vinden) maar hoe je snel powerups kunt verdienen.

Je zal wel gemerkt hebben dat sommige erg handig kunnen zijn (powerups) maar je kan ze alleen kopen met Boost punten. Voor zover ik weet kan je die alleen met "echt" geld kopen, Boost punten. Bij het starterpakktet krijg je trouwens 8000 Boost punten cadeau!
Maar goed, dat wou ik niet vertellen. Ik ga je een manier geven om snel en veel powerups te verdienen.

Bekijk deze screenshot en kijk goed waar ik sta.

Je heb hier hoogteverschillen (gebouwen) waar je via de achterkant op kan komen. Door er eigenlijk vanaf te rijden.

Ik heb een filmpje gemaakt, die ik op Hyves zet (Ja niet iedereen van jullie zit op Hyves, maar kweenie hoe ik hem anders delen moet). Hierin laat ik zien het het werkt. Waar het op neer komt, je ramt een policecar, rijd snel achterlangs en zorgt dat je op het dak lager komt. Heb je een policecar die ook op het dak meekomt, scheur rondjes op het dak tot ie of eraf rijd, of dat je hem kapot botst. Ga dan stil in de achterhoek staan en wacht. De meeste pursuits, als je het goed doet, duren maar 1 tot 1,5 minuut. Je krijgt hierdoor een kleine rep bonus en een beetje geld. Maar, wat belangrijker is, je krijgt een gouden kaart! Waar meestal powerups in zitten, soms met een multiplyer van x3 of x5, ik kreeg vanmorgen een x10 op mijn Nitroboost.

Maar je kan ook rep kaarten krijgen, mijn hoogste tot nu toe is 1700 rep! Of geld, tot nu toe 2300 mijn hoogste.

ReplyQuote
Posted : 13/08/2010 1:17 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hier een link naar het filmpje wat ik in de post hierboven besprak, van de gouden tip!

Videolink: http://tobbel.hyves.nl/album/34289771/Screenshots_van_games_die_ik_speel/outKQmMS/video/1056549469/0/anPl/

PS, alleen Roebar, Leto, Davyk en Imoan (via Eci) kunnen bij mij op Hyves kijken. Mensen die niet op Hyves zitten kunnen de link niet zien sorry, maar kweet niet waar ik hem anders kan uploaden, Tele 2 heb geen FTP waar ik mijn persoonlijke spul kan dumpen.

ReplyQuote
Posted : 13/08/2010 1:23 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Sytes, wat is een goeie tier 2 auto? Voor een redelijke prijs.

Kep nu 2 auto's gezien voor 60.000 en 1 voor 130.000, nu die die 130k beter maar is wel langer sparen :-

ReplyQuote
Posted : 13/08/2010 9:01 pm
(@basli)
Eminent Member

Dat is zeker een leuke cheat. Paar keer gedaan. Zo krijg je tenminste snel wat van die power-ups

(oeps verkeerde account. Roebar is de cheater, niet Basli) 😀

ReplyQuote
Posted : 14/08/2010 8:48 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wil het geen cheat noemen, maar een handigheidje om snel iets te verdienen 🙂

Ik doe nu tegenwoordig 3 mins gemiddeld over een pursuit en verdien dan ook nog eens 700-1100 rep en 800-1300 money 🙂
Oh, je verdiend meer naar mate je heat level hoger word. Ik speel steeds met level 5, tenzij het is fout gaat en ik gepakt word, dan moet ik weer op level 1 beginnen, maar ben al gauw level 5 😉

Leuk spel dit met de cops haha ;D

ReplyQuote
Posted : 15/08/2010 1:44 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Okee misschien niet echt een cheat maar dan toch wel een exploit.
Neemt niet weg dat het een handig truukje is om snel aan geld, rep en powerups te komen.

ReplyQuote
Posted : 15/08/2010 1:36 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vroemmmmmmmmmmmmmmmmmm ik ben level 8 geworden 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/08/2010 11:22 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

VROEM! Level 18 en een nieuwe auto!

Nissan 370Z (34Z), een Tier 2 auto voor $130.000 ::)

Hij rijd super!

ReplyQuote
Posted : 17/08/2010 3:45 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Tijdens de hot pursuits heb je wel is een schuilplek/verstopplek nodig, zoek niet verderm, de ultieme verstopplek is hier!!

Achter de frisdrank automaat, daar komen de cops niet, want die drinken alleen maar koffie met een donut erbij ;D

ReplyQuote
Posted : 17/08/2010 9:52 pm
Page 2 / 4