Forum

Need for Speed Worl...
 
Notifications
Clear all

Need for Speed World

Page 4 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ze hebben een deur ingetrapt en een discussie geopend: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/2254763.page

Nu willen ze kijken voor iets anders. De meeste racers die al gevorderd zijn in de level 30+ en hoger, bezitten die rental cars al door ze gekocht te hebben. En dan nog, 3x een rental weggeven t.o.v. 20 euro die je geïnvesteerd hebt omdat je vertrouwen in de game had, is gewoon weg niks.

Wel erg jammer, dat EA de deuren open zet voor nog meer puberige koters (Sebas uitgezonderd dan :D) die allemaal lekker in hun eigen taaltje gaan chatten ingame. Nog meer "I own you" en "You suck!" in allerlei talen...

Door de drukte heb ik zelf al 2 weken niet gespeeld, maar als ik straks weer spelen ga, hou ik het wel bij cop chases. Levert a) meer op en b) je heb minder gezeik van pubers die niet tegen hun verlies kunnen of denken dat ze god zijn nadat iemand 4 powerups tegen zich gehad heb en dankzij de powerups verliest, want rijden kennen sommige niet

ReplyQuote
Posted : 10/09/2010 5:44 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hi all,

Ben ook maar begonnen met een Toyota, geel van kleur, level 3 nu.
Man man man effe wennen aan besturing, jammer dat ik de controls niet kan aanpassen.

Verlies nog al vaak, al vergaar ik langzamerhand wel mn puntjes.
Heb de instellingen van video gezet op medium en wel op resolutie 1680x1050.

Ziet er goed uit het spel, leuk voor inderdaad een uurtje racen zo nu en dan.

Naam Letojr8.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/10/2010 1:31 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Bij mij staat Need for Speed World ff in de ijskast tot de niewe race modes komen

ReplyQuote
Posted : 11/10/2010 10:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wie heeft hier 20 euro uitgegeven voor NFSW?

En kunnen jullie wel de controls aanpassen?
Ik heb gemerkt als ik ga racen tegen spelers ipv computer-opponenten, dat je meer punten krijgt ook als je niet in de top 3 komt.

En heb eindelijk 2x een groep politieautos achter me aan kunnen krijgen, 1ex 5 en 2e x zelfs 10 en daarbij 2 politieautos waren uitgeschakeld.

Wel lachen.. ik merk wel dat mijn pc een beetje aan het verouderen is.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/10/2010 11:48 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ben ook 1 van die "losers" geweest die 10 euro uitgegeven heeft, en er uiteindelijk niks aan over houd.

Ja je krijgt meer "rewards" als je tegen spelers raced dan tegen AI. je krijgt helemaal meer als je goed bent in pursuits. Gewoon een goeie plek vinden die je goed kent, ontsnap routes etc, en gewoon puur raggen met die handel. Haal continu heat level 5 nadat je gepakt bent. Op level 5 ga je dan steeds korte pursuits doen, 3 mins ofzo. De rep en geld vliegt binnen, evenals de rewards (boost etc).

ReplyQuote
Posted : 12/10/2010 1:54 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Aangemeld als Attel. Rijdt nu in een Nissan, zwart. Op mijn 5,5 jaar oude rammelbakkie doet dit spel het nog redelijk ook!

ReplyQuote
Posted : 01/11/2010 8:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

eej Abib cool! wanneer gaan we scheuren met z'n allen?

oh uuh loser ( dash ) 😉 xxxx

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/11/2010 11:33 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Eat my dust!

Kep sinds ze het "echt' gratis gemaakt hebben, niet meer geraced. Voel me beledigd door Codemasters, kep er verdorries 20 euries voor gegeven....

Maar voor een avondje racen met zijn allen ben ik wel in 🙂
PS, niet op vrijdag, want dan dart ik 9 van de 10 keer

ReplyQuote
Posted : 02/11/2010 1:35 am
Page 4 / 4