Forum

SWG in Linux (Woute...
 
Notifications
Clear all

SWG in Linux (Wouter)

Page 2 / 3
 Imia
(@imia)
Noble Member

Er zit dus niet anders dat Wouter mee kan spelen. Denk dat toch aan router van zijn woning ligt..

Of toch anders? Jammer, had hem graag gezien ingame en zijn huis weer pleuren..

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/02/2010 3:23 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

SWG is te spelen onder Linux en Mac OS X dus wouter zou het ook moeten kunnen ! - kom op wouter use the force

ReplyQuote
Posted : 16/02/2010 4:03 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Mja weet jij dan beter? :S

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/02/2010 7:26 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik wouter wat links gegeven over crossover heeft die bekeken ?

en heb je hier wel eens gekeken : KLIK
It runs fine with CEDEGA on Ubuntu linux.
Thats one of the main Reasons im still playing SWG, that it can bu run under Linux.
Dont use Microsoftware for over a Year now.

O0 O0

ReplyQuote
Posted : 16/02/2010 10:10 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Volgens mij is dat niet hoe je de probleem oplost. Dat SWG onder linux werkt is wel bekend.. Volgens mij heeft Wouter begin van zijn eerste jaar in japan nog aan SWG gespeeld. Zal hem vragen, toen zat hij in heel andere woning..

Wouter zoekt naar de oplossing waarom na login verder werkt..

Er moet iets dat het tegengehouden wordt..

PS: er is nog 12 dagen gratis, dus niet veel zin meer om daar verder uit te zoeken.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/02/2010 9:38 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

PS: er is nog 12 dagen gratis, dus niet veel zin meer om daar verder uit te zoeken.

Inderdaad.. er zal wel iets beters ontwikkeld zijn ten tijde dat ToR uitkomt.
Dan doet Wouter ook gewoon weer gezellig mee! 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 12:01 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Hopelijk ondersteunt ToR Cider voor de Mac en iets vergelijkbaars voor Linux/BSD. Bioware werkt al samen met transgaming voor andere games, dus dat biedt hoop. Nu SoE nog 😉 petities initieren??

Wouter, welke launcher gebruik jij eigenlijk? Misschien is er verschil tussen de swg en de station launchers?

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 12:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gebruik de orginele Launcher dan zal het wel een stuk beter gaan dan de station launcher

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 1:46 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Dat betekent dus volledige installatie doen vanuit cd/dvd en daarna starten?

Daar zit orginele launcher in he..

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/02/2010 2:10 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja in de dvd zit de launcher.

Ik heb zelf nu even een test gedaan met Crossover voor Mac en de orginele DVD geinstalleerd met de orginele Launcher en dat werkt goed. Je krjjgt netjes je login scherm en na het inloggen begint hij met updaten.

Als de update klaar is druk ik op Play en wordt SWG netjes gestart en alles werkt van geluid tot en met graphics.

Ik kan me herinneren dat ik ook wel een de station launcher probeerde maar dat werkt niet goed. Ik wil graag TCG spelen en dat functioneerde dus niet. Misschien zit daar toch de bottle neck van het probleem.

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 3:27 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Daar mijn win7 RC binnenkort ophoudt met bestaan zal ik binnenkort eens kijken naar swg onder Linux die ik inplaats van win7 zal installeren. Ben benieuwd naar de performance van swg onder 64 bit Linux in vergelijking met die onder 64 bit win7. Ik zal dan zowel de SWG als de station launcher uitproberen. Weet nog niet wanneer dat exact gaat plaatsvinden - waarop ik sommige STA-members hoor denken aan ergens in 2020 ::)

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 4:09 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben nu even een uurtje in game geweest samen met Imia en het loopt goed. liep wel even te pielen met full screen maar hij doet het !

Crossover 8.1.3 FTW !

ReplyQuote
Posted : 17/02/2010 5:36 pm
(@eimia)
Eminent Member

*installeert opnieuw...*

ReplyQuote
Posted : 18/02/2010 2:28 pm
(@eimia)
Eminent Member

Nope, hielp niet. CD3 lijkt kapot te zijn... Blijft steeds vastzitten daar.

Ik geef het op voorlopig. *Goes back to Life*

ReplyQuote
Posted : 18/02/2010 3:53 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Hij geeft echt op, want hij zit achter router waar hij niet bij kan komen. dus dat houdt dus echt op.

Echt jammer 😀

hij ziet niet wat hij echt mist..

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/02/2010 1:57 pm
Page 2 / 3