Forum

SWG in Linux (Woute...
 
Notifications
Clear all

SWG in Linux (Wouter)

Page 3 / 3
(@eimia)
Eminent Member

Uhm... Ik mis niks hoor 🙂 Ben al gelukkig genoeg zonder uren achter de PC SWG te spelen, mijn werk en mijn meiden te verwaarlozen ;-P

ReplyQuote
Posted : 19/02/2010 4:32 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik heb inmiddels op mijn macbook SWG aan de praat. Eerst geprobeerd met Wine via macports, maar daar kreeg ik de boel niet eenvoudig draaiend (en ik had geen zin/tijd er dieper in te duiken). Crossover geinstalleerd en SWG draaide vrijwel gelijk. Beetje pielen met hoe je hem het best kunt starten en nog even gecontroleerd dat de station launcher niet eenvoudig werkend te krijgen is. Moet alleen nog even de Joystick testen.

Zit wel een beetje te pielen met scherm grootte. Ik wil hem full screen hebben, wat me twee keer gelukt is, maar hij schiet terug naar een full screen met menu bar, waarbij het beeld omlaag schuift. Tips??

Ook wil ik mijn PC toolbar overzetten naar de Mac, wat me nog niet gelukt is. Config bestanden overzetten leidt tot een verdwenen bar :/ Weet iemand welk bestand je toolbar settings omvat en hoe je de toolbar reset naar zijn basis positie wanneer die van het scherm afgevallen is?

Binnenkort Crossover wat beter bekijken om Station Launcher in de zelfde omgeving toe te voegen, zodat SWG volledig draait. Dan kan mijn volgende game pc een imac worden denk ik 🙂

Linux staat ook nog op de rol...

ReplyQuote
Posted : 21/02/2010 12:05 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb precies het zelfde kleine probleem met Full Screen bij Imoan zit in een soort venster ( geen windows mode aangezet ) en met het account van Peb kan ik wel Full Screen draaien terwijl ik niks heb aangepast.

MIjn workaround is om het Dock te hidden dan heb je wel goed beeld. Dit staat nog op de agenda om te tweaken.

Wat ik gedaan heb is de 'profile' directory op je windows bak kopieren naar de bottle in Crossover waar Galaxies dir staat en de 'profile' te overschrijven met de copy van je windows bak.

Omdat Crossover tot nu zeer goed functioneert komt mijn iMac en volledig overgang naar het Mac OS X platform steeds dichter bij :). Zelf xfire heb ik draaien op mijn MacBook :):) iFire heet het programma en kan ook stats maken voor je profile alleen als je dus werkt met programma als Crossover wordt de game niet herkent.

ReplyQuote
Posted : 21/02/2010 12:56 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Voor mensen die toch met de Station Launcher willen werken is dit een workaround :

to get swg to run you must......

sign up for a station launcher account online

https://account.station.sony.com/reg/primaryRegistration!input.action?theme=station

activate Star Wars Galaxies Trial: (you can also just purchase the game here as well)

https://account.station.sony.com/reg/primaryRegistration!input.action?theme=station

download the full install for swg (1.8 gig)

http://download.station.sony.com/patch/download/swg/SWGTrial14-Day.exe

ReplyQuote
Posted : 24/02/2010 2:21 pm
Page 3 / 3