Forum

Test Center - Updat...
 
Notifications
Clear all

Test Center - Update + Combat Upgrade Info

Page 2 / 2
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

hahaha ja nou die Rebel Battle Armor is ook net zo'n Imker figuur lol..

anyway die Imperial Scout Trooper Armor is rond de middel beetje vreemd vormgegeven.

mijn vote zou naar die Rebel Assault Armor gaan.. die helm vind ik wel erg neat.

het is alleen jammer dat de Wookiee & Ithorian weer achtergesteld worden.. wat krijgen zij voor iets nieuws een rasgebonden wapen?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/01/2005 3:24 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

hier staat een overview van hoe en wat met armor. Over wookies en andere rare wezens wordt ook speciaal aandacht aan besteed.

Race Normalization

Armor in SWG is also subject to a unique problem that is due to movie canon limitations. According to movie canon, certain player races cannot wear certain pieces of armor. For example, Trandoshans cannot wear gloves or boots, and Wookiees cannot wear boots. This has led to a situation where these races can get one-shot killed in combat because they have a form of what is commonly known as an "armor hole." This happens because on a basic level of combat calculations, the body was divided into multiple hit locations. Once a target has been determined to have been hit by a weapon the game determines what portion of the body has been hit, for example, the hands, bracer and biceps were all valid and separate hit locations.

The proposed system will remove the hands and feet as valid hit locations. We will need a new type of armor clothing to prevent the additives of clothing enhancements and/or already disallowed bio components. These pieces will still remain crafted by Armorsmiths. This should encourage the use of some of our least used races because they are no longer suffering a massive combat disadvantage.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/01/2005 3:37 am
(@xcaret)
Prominent Member

De armortjes zien er wel leuk uit, maar zoals de devs al zeiden, we hebben rebels in de films nooit echt armor zien dragen, alleen maar kleding
maar ziet er neat uit

ReplyQuote
Posted : 22/01/2005 5:09 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

hier staat een overview van hoe en wat met armor. Over wookies en andere rare wezens wordt ook speciaal aandacht aan besteed.

zijn Wookiees rare wezens ❓ ❓ 👿

maar ik snapte dat verhaal al over het vrijwaren van armen en onderbenen van schadetoebrenging. doch rassen krijgen nieuwe armor en de wookiees krijgen niet eens iets extra's ? een rasgebonden wapen bijv. zou kewl zijn.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/01/2005 3:38 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

De armortjes zien er wel leuk uit, maar zoals de devs al zeiden, we hebben rebels in de films nooit echt armor zien dragen, alleen maar kleding

ja rebels zijn vergeven van de moed en dwaasheid hehe om zonder armor een leger troopers durven aan te vallen.

doch als je de films ziet, schieten de rebels dwars door die plastic armors heen haha

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/01/2005 3:39 pm
(@xcaret)
Prominent Member

ja rebels zijn vergeven van de moed en dwaasheid hehe om zonder armor een leger troopers durven aan te vallen.

Net als de wookies in het begin van galaxies 🙂

ReplyQuote
Posted : 22/01/2005 4:10 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

buffs worden verlaagd naar +500 stats of zo ipv 2500. Dat betekent dat de rol van de Combat Medic en Doctor dus weer belangrijk gaan worden en je dus in groepen moet gaan hunten. Dat was de originele visie van het spel.

Kwam ik tegen op een forum 😕

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/01/2005 1:46 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

laten we dat hopen idd!

kijk voor mijn part verlagen ze het idd naar +500 en max een uur ofzo!
dan heb je die lame buffrijen ook niet meer.. en er zullen dan meer mensen kijken naar spice.

geezus ik heb zin vanavond in CC te gaan liggen staren naar het plafond lol... ik zal wel weer een vreemde nacht achter de rug hebben gehad.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 25/01/2005 2:52 pm
(@xcaret)
Prominent Member

das idd goed dat die buffs lager worden, anders pwn je nog alles, als ze rond de 2000 liggen
ik doe pickets zonder armor met X, en ze doen me nihile damage, ook als er 4 om me heen staan.
dus buffs moeten tussen de 500 en 1k gaan liggen 😉

ReplyQuote
Posted : 25/01/2005 3:05 pm
 JW
(@jw)
Eminent Member

dus buffs moeten tussen de 500 en 1k gaan liggen

BH heaven.....?

ReplyQuote
Posted : 27/01/2005 12:26 am
(@xcaret)
Prominent Member

hey leef je ook nog 😛
maarre BH heaven?
bh krijgt ook mindere buffs dan hoor
enige wat er veranderd aan lagere buffs is dat je meer moet opassen in PVE, PVP blijf je gelijk (buffs worden niet alleen voor de jedis generft :P)

ReplyQuote
Posted : 27/01/2005 1:46 am
Page 2 / 2