Forum

[Upgrade] Mouse Top...
 
Notifications
Clear all

[Upgrade] Mouse Topic

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Terwijl er in Discord men struikelt over controllers en haar instellingen heb ik vandaag een upgrade van mijn muis gedaan.

Ik heb gekozen voor de: Logitech G502 Hero

 

Draadloos Draad
Bewegingsdetector Optisch
Verbinding (invoer)

Verbinding (invoer)

De verbinding geeft aan op welke manier(en) het product verbinding maakt met een apparaat zoals een pc, laptop of console.

USB 2.0
Sensor resolutie 16.000dpi
Aantal knoppen 11x
Muis eigenschappen DPI switch, Ergonomisch, Gewicht aanpasbaar, Horizontale scroll, Rechtshandig, Scrollweerstand uitschakelbaar, Verlichting

 

Deze muis vervangt mijn Logitech G403 Hero, deze gaat naar Koetje d'r game PC 

Populaire specificaties

Draadloos Draad
Bewegingsdetector Optisch
Verbinding (invoer)

Verbinding (invoer)

De verbinding geeft aan op welke manier(en) het product verbinding maakt met een apparaat zoals een pc, laptop of console.

USB 2.0
Sensor resolutie 16.000dpi
Aantal knoppen 6x
Muis eigenschappen DPI switch, Ergonomisch, Gewicht aanpasbaar, Rechtshandig, Verlichting

Koetje is tegenwoordig ook weer aan het gamen dus het werd tijd dat daar ook wat upgrades naar toe gaan.

PS: ben heel benieuwd naar de Logitech G502 Hero - uiteraard bedraad. Ook deze muis werkt met de Logitech G Hub Software. (1 programma waarin je logitech gear kan aansturen, tweaken etc.)

Stay Tuned.

 

 

 

 

Quote
Topic starter Posted : 18/10/2020 7:00 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik ben al 15 jaar tevreden met deze muis. 😊 

Lachen deze muis kost effe dik 200 euro! De Silver Edition MX518! Een oudje uit 2005!

En hier dan even een vergelijking van al die modellen, ook wel even leuk om te bekijken.
Zouden die 1000-den verschil in DPI echt merkbaar zijn?
Mooi hoor die 502 Hero, 11 knoppen, om er terstond gewrichtsproblemen van te krijgen in de hand! 😛 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/10/2020 8:52 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @leto-the-mandorine

De Silver Edition MX518! Een oudje uit 2005!

Ja dat is een mooie en vooral goede muis - heb ik ook jaren mee gegamed.

Ja die G502 heeft ook allemaal gewichtjes zodat je precies je optimale gewicht kan bepalen - had de G403 trouwens ook.

Posted by: @leto-the-mandorine

om er terstond gewrichtsproblemen van te krijgen in de hand!

Als het goed is dus niet.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/10/2020 8:57 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik denk zelf dat ik geen verschil zal merken tussen een muis met 1500 DPI of een muis met 16000 DPI.
Gewichtjes ook nog.. de G403 die naar je eega gaat is nu zonder gewichtjes?
Maar ja zolang m'n 510 nog niet stuk gaat.. hoef ik geen ander te kopen.
Best wel kwaliteit dan zo'n muis wat al 15 jaar meegaat.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/10/2020 9:00 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Sinds jaar en dag mijn muis, en  hier heb ik ook een paar jaar TFC mee gespeeld en ben gestopt met TFC december 2004. Denk dat deze richting de 20 jaar gaat bijna, werkt nog steeds 😛

 

Logitech MX1000 Laser

 

ReplyQuote
Posted : 19/10/2020 11:18 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
 
Posted by: @dashea

Logitech MX1000 Laser

Ja is ook een topper zag je ook veel in de gaming scene naast de mx518 van Leto.

Correctie MX510

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/10/2020 11:29 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @leto-the-mandorine

G403 die naar je eega gaat is nu zonder gewichtjes?

Nee natuurlijk nie 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/10/2020 11:30 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

MX510 heb ik. 😉 

https://tweakers.net/pricewatch/94380/logitech-mx1000-laser-cordless-mouse/specificaties/ geleverd in augustus 2004

@ Dashea, ik vermoed dat je waarschijnlijk vóór 2004 met een andere muis hebt gespeeld, of nog na 2004 in TFC/TF2?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/10/2020 12:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Aangepast 😜 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/10/2020 1:52 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member
Posted by: @leto-the-mandorine

MX510 heb ik. 😉 

https://tweakers.net/pricewatch/94380/logitech-mx1000-laser-cordless-mouse/specificaties/ geleverd in augustus 2004

@ Dashea, ik vermoed dat je waarschijnlijk vóór 2004 met een andere muis hebt gespeeld, of nog na 2004 in TFC/TF2?

Ik vermoed van niet, mijn clan viel uit elkaar in december 2004, en ik heb nooit een andere muis gehad sindsdien. En met deze speelde ik TFC, en dat weet ik nog goed ivm de knoppen die erop zitten en ik gebruikte ingame 

ReplyQuote
Posted : 19/10/2020 6:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

3 a 4 maandjes met die muis in TFC gespeeld dan? Of de Tweakers site heeft verkeerde info.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 20/10/2020 5:29 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Geen idee, enige wat ik weet is dat mijn clan december 1999 gevormd is, en wij net geen 5 jaar gehaald hebben. Einde 2004 viel het doek, dat is het enige wat ik zeker weet.

Heb daarna ook niet meer gespeeld, heb al mijn scripts en aanpassingen deleted die ik gebruikte, aangezien ik er de pest in had 😛 Op die manier wist ik ook zeker dat ik niet meer terug zou komen in die game 

ReplyQuote
Posted : 21/10/2020 1:10 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De mouse is binnen en moet zeggen een aanrader !Moet wel even wennen aan de vele knoppen - 11 dacht ik.

Je krijgt een doosje er bij met allemaal gewichten zodat je precies kan afwegen wat voor jou het beste gewicht is.

Nu heeft het vrouwtje de G403Hero en dan kan de Logitech G3 op de reserve bank

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/10/2020 1:06 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member
Posted by: @dashea

Heb daarna ook niet meer gespeeld, heb al mijn scripts en aanpassingen deleted die ik gebruikte, aangezien ik er de pest in had 😛 Op die manier wist ik ook zeker dat ik niet meer terug zou komen in die game 

Wow! 😶 

Ikzelf heb ook wel na een aantal jaren bestanden mbt. games gedeleted en opgeruimd, omdat ik wist dat ik toch niet meer het zou gaan herspelen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/10/2020 9:55 am