Forum

Website Statistiek ...
 
Notifications
Clear all

Website Statistiek 2014 - 2023

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vandaag heb ik toch weer wat liefde ❤️ geven aan onze website met wat kleine changes en fixes hier en daar. Ik geloof dat een website & klassiek forum toch nog toegevoegde waarde kan hebben anno 2023. Al is het maar een Online Document van 20 jaar STA and beyond. 

Wat misschien wel eens leuk is om te laten zien is de statistiek door de jaren heen.

Website stats 2014   2023

Voor de jaren 2017 - 2020 is er helaas geen statistiek maar het geeft wel een aardig beeld. De intrede van Discord is ook goed terug te zien in het aantal views & visitors per jaar ook al is 2023 nog niet voorbij.

Leuk detail is dat het aantal Visitors redelijk gelijk is maar de Views enorm zijn afgenomen.

Roadmap Website:

1. Website terugzetten op httpS via Let's Encrypt.

2. Inlog procedure verbeteren.

NB: dit is geen oproep om de website te bezoeken etc. Just Info.

Lantern Out !

 

Quote
Topic starter Posted : 25/07/2023 3:08 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Lang geleden dat ik de STA website en het forum heb bezocht. Voor de Discord periode was dat een dagelijkse activiteit. 

Ik ben van mening dat het forum zeker nog toegevoegde waarde heeft. Het is dan wel handig als er, zoals nu al het geval is, een berichtje in Discord staat dat er een nieuwe forum post is. 

ReplyQuote
Posted : 25/07/2023 3:28 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Eens. Wat vooral zal helpen is de login verbeteren zodat je niet bij ieder bezoek door de hele procedure moet incl. de ik ben een mens AI training ☺️

Met name de login is een reden dat ik het bezoek uitstel..

ReplyQuote
Posted : 25/07/2023 8:59 pm