Forum

Notifications
Clear all

WK 2010 Topic

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

We hadden deze topic nog niet geloof ik πŸ™‚

We hebben gewonnen, maar om nou te zeggen van "WAUW"...

Wedstrijd werd naar mijn mening opengebroken door het eigen doelpunt van de Denen en de daarna ingebrachte Elia aan Nederlandse kant. Maar daarvoor vond ik het maar een slechte wedstrijd.

Quote
Topic starter Posted : 14/06/2010 7:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou inderdaad ze hebben gewonnen daar is alles mee gezegd. Het spel van Nederland was zeer krampachtig. Na de wissels ging het een stukje beter.

Had ook weinig gescheeld of Denemarken had er ook 1 in geschoten !.

Ik vond Zuid Afrika, Ghana en Japan zeer verrassend met hun overwinning.

Engeland kwam helemaal niet uit de verf tegen VS zeker niet na die grabbelende keeper van Engeland. Argentinie had ook een matige wedstrijd.

Italie vs Paraguay was een leuke pot en de 1-1 was wel verdiend voor Paraguay

Morgen Brazillie ! nou zal mij benieuwen of ze dat SAMBA Voetbal nog kunnen πŸ˜‰

ReplyQuote
Posted : 15/06/2010 12:42 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als het tegen zit, heb ff verder gekeken, kan je Nederland - BraziliΓ« krijgen in de 2e ronde. Hangt er ff van af hoe ze zich plaatsen, als 1e of 2e in de group

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/06/2010 12:45 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou dat loopt meestal niet goed af voor Nederland πŸ™

ReplyQuote
Posted : 15/06/2010 1:18 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Bron: telegraaf.nl

Man ontslagen na slopen vuvuzela
HAARLEM - Een 44-jarige uitzendkracht is weggestuurd bij een Haarlems bedrijf nadat hij de vuvuzela van collega's doormidden had gesneden.

Nels van Toor was door het Haarlemse bedrijf Nedtrain ingehuurd, schrijft het Haarlems Dagblad. Hij werd al de hele week, naar eigen zeggen, knettergek van alle voetbaltoeters op de werkvloer.

De bom barstte toen collega's een megatoeter, een verbouwde vuvuzela, aansloten op perslucht. β€žDus daar kwam een ongelooflijk hard geluid uit. Ik noem het gewoon vuvuzela-terreur”, aldus de man. Met een mes zaagde hij de toeter spontaan in tweeΓ«n. Al snel kreeg hij van de leiding te horen dat hij kon gaan β€žomdat hij niet voor eigen rechter had moeten spelen”.

ReplyQuote
Posted : 08/07/2010 12:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik geef hem groot gelijk! Om dat ding te slopen dan, dat ontslag slaat werkelijk nergens op en kan ie denk ik wel aanvechten.

Ik word zelf ook knettergek van die dingen, respect voor de voetballers, die voetballen er de hele avond in, paar duizend van die dingen tegelijk

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/07/2010 4:50 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Topic closed?

ReplyQuote
Posted : 12/07/2010 3:21 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

WK2010 = Schande. (Algemeen gesproken, niet omdat NL verloren heeft)

Daarmee is het voor mij closed ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/07/2010 5:51 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Amen ! Topic Closed

ReplyQuote
Posted : 12/07/2010 6:22 pm