Forum

Notifications
Clear all

Patch 1.2 : future ideas - spoiler

Page 2 / 2
(@davyk)
Reputable Member

Even ter info.
De Modification stations op de planeten zullen binnenkort verdwijnen. Dat is iets van de beta en zal er binnenkort (als het goed is) worden uitgehaald.

Daarentegen hoop ik wel op wat meer flashpoints die je met 2 man kunt doen. Nu is ALLES behalve Black Talon lvl 10 voor minimaal 4 man. (ook de hard modes is 4man)

Mensen die lvl 50 zijn willen ook wel eens met 2 man een flashpoint doen.
Ik wacht nu al 2 weken om een bepaalde flashpoint te kunnen doen. Maar niemand is of geinteresseerd (en dan bedoel ik gewoon buiten de guild.) of je bent halverwege en ze gaan weg omdat het te lang duurt ofzo.

Space mag ook wel iets uitgebreider.
Player housing zal er denk ik nog niet komen.
Hobbies zit ik eigenlijk niet echt op te wachten tenzij het echt iets toevoegd aan het spel, en dat je er bijv titles of zelfs items mee kan krijgen die je weer kunt gebruiken in crafting enzo.

PVP battles zijn saai, steeds dezelfde en sommige classes zijn overpowered (mbt stealth e.d.). Haal bijv. stealth in pvp weg bij de sith assassin en jedi sentinel en bij imp agent en smuggler en het is al heel anders. Het is zo irritant als iemand nog 1 klap nodig heeft en hij doet snel stealth en 5s later staat hij voor je met 100% health.

Ja verdere ideeën heb ik niet.

ReplyQuote
Posted : 28/01/2012 4:04 pm
Page 2 / 2