Forum

Notifications
Clear all

Sneak Peak Publish 28

Page 2 / 2
(@owoliega)
Prominent Member

Uit ervaring sprekend van de geforceerde pvp kan ik al voorspellen dat dit een hoop schijt gaat opleveren . Denk maar aan de "goede " verhouding die er was tussen de BH en de jedi.
😆
Smijt hierop dan nog eens het looten van een artikel dat de verslagen player bij zich heeft en het spel zit op de wagen.
gevolg : gezeur over cheaten
geroep om generf en we weten wat daarvan komt
verbaal geweld
😆

Daarentegen moet ik zeggen dat vanaf dat ik een kans maakte als jedi tegen de belager wel vond dat dit altijd iets spannend gaf aan het spel.

Dus moet ik zeggen dat dit op zich geen slecht gedacht is maar dat geloot zou ik eraf laten want dat gaat op termijn de hele boel om zeep helpen.
Vergeet nu eenmaal niet de soort mensen die niet tegen hun verlies kunnen.

En ja als je nooit bovenaan geweest bent weet je niet wat het is om die ene item te verliezen in een minuut waar je net weken voor gezwoegd
hebt. Beeld u dat eens in hoe je je zou voelen. Gelijkt een beetje op de jonge jedi die paar dagen aan het grinden is voor zen ene box xp en een BH ziet passeren die hem ff in een minuutje dat allemaal afhandig maakt .
Ja dan kan jeje lol niet op dat kan ik je wel vertellen. Maar ja dat werd toen ook al verguisd en ja je had erzelf voor gekozen. Welnu je kan er nu ook voor kiezen maar dan sluit jeje wel uit van een leuk gedeelte van het spel namelijk pvp.

En nog wat wie gaat er dat doen die vier man die in theed aanwezig zijn?
8)

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 6:38 pm
(@owoliega)
Prominent Member

nu ga ik ff offtopic zijn en het over pvp in het algemeen hebben

SWG: geforceerde pvp van bh/jedi geeft problemen
events zijn indien goed georganiseerd fantastisch (denk lia war)
pvp zonder enig verlies is leuk

WOW: pvp in algemeen fantastisch

Waarom ?

Als je lvl verhoogt wordt je langzaam in het pvpen gebracht .
Doordat in wow de goeden hier zitten en de kwaden daar. Voor de rest is er een grote partij niemandsland waar iedereen kan komen. Als je stijgt van lvl wordt je langzamerhand in dat niemandsland gebracht en moet je niet alleen opletten voor monsters maar ook voor pvp van eventuele horde. Wat geeft dit : spanning in het spel !! . Is het niet leuk de horde te zien aankomen en je hier of daar te gaan wegstoppen zodat hij je niet kan zien of om horde gebied binnen te sluipen en hopen dat je niet ontdekt wordt. Dit is de spanning die je ook ondervond in het jedi/bh systeem van swg.
Maar voordeel is je kan niks verliezen .

looten van de tegenstander?

Om met wow te spreken dit geeft problemen ook al aangehaald op andere plaatsen in dit forum. Mensen gaan enkel nog op quest voor de loot.
Groepsleden die vanaf hun quest gedaan is uit de groep stappen en de rest aan hun lot overlaten.
Ninjalooters die ff snel meegaan en met de beste drop gaan lopen.
Groepsleden die anderen gaan voorschrijven hoe ze moeten spelen omdat ze nu net niet halen wat ze dachten te gaan doen.

Kortom wat geeft loot? : veeeeeeeeeeeeel problemen
Dit staat me tegen in eender welk spel en wow in het algemeen . Daarom dat ik graag met jullie speel damir,drulin,loggan in wow .. Met iedereen in swg en met de rest in everquest.

Leuk langeleden dat ik nog zo een preek geschreven heb.

Nu mooi op een rij gaan staan om jullie hostie te komen afhalen

amen en uit.

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 6:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

En ja als je nooit bovenaan geweest bent weet je niet wat het is om die ene item te verliezen in een minuut waar je net weken voor gezwoegd

Misschien zijn er ook spelers die dat niet als doel hebben binnen een game 😆

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/02/2006 7:04 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Poll resultaten tot zover op SWG forums... THANK THE MAKER zoals C-3PO zou zeggen, 61% is tegen item loot!!

[code:1:e2ced86728]View Poll Results

Publish 28 is bringing some new PvP enhancements to SWG. We want to know which of these five possible Death Penalties you would prefer:
Thank you, your vote has been submitted.

No Penalty. When I am killed, death is the only inconvenience. (61%)

Lose credits based on level. The higher your character’s level, the more credits you will lose. (25%)

Lose one item. When killed in PvP combat, you will lose one random item from your character’s inventory or that you have equipped. (4%)

Lose one item and also credits based on level. When killed in PvP combat, you will lose one random item from your character’s inventory or that you have equipped and credits based upon your character’s level. (2%)

Free loot. Your attacker gets to pick one item to take from your character’s inventory or from your equipped items. (8%)

Total Votes: 4162

Close Window

[/code:1:e2ced86728]

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 7:34 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Idd, er is gelukkig eindelijk een keer dat ze naar spelers gaan luisteren... about damn time 😡
als ze dat eerder gedaan hadden was het spel nu niet zo naar de klote geweest 😛

Mocht het er toch doorkomen, ga ik lekker express PvP-en met allemaal troep in me inventory. Lekker poor quality crystals, in een 1st generation saber, die ik dan ÿou've just got punk'd" noem 😛

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 8:42 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als dat wel doorgaat, respec ik wel naar entertainer ofzo... of ik ga gewoon zonder items in me inventory lopen, geen kleding, geen foods, geen weapons helemaal nix, valt er ook nix te looten.

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 9:56 pm
(@owoliega)
Prominent Member

Misschien zijn er ook spelers die dat niet als doel hebben binnen een game

yup dat is zo maar die gaan dan ook niet pvpen en kunnen zodoende ook niks verliezen. Dus wat maakt het dan uit

😉

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 10:43 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

/off topic ?

Vanaf 21 feb aanstaande kent EQ2 ook PvP (op speciale servers). Iedereen moet opnieuw beginnen, dus vanaf aanmaken van een karakter, en kiezen voor de goede of de slechte kant.
Ook hier is gekozen voor een Loot systeem wanneer een speler tijdens een PvP combat het loodje legt.

Persoonlijk vind ik dit wel een "spannend" onderdeel van het PvP gebeuren. Je gaat wel een andere tactiek bedenken om de schade tot een minimum te beperken.

Alles heeft z'n pro's en contra's, maar ik persoonlijk vind dit een leuke toevoeging aan het spel (zowel SWG als EQ2)

Coin and Item Loot
In the event of an honorable death, players will drop a percentage of their coin into a chest that can be looted by anyone who gained rewards for the kill (or the player who died if they make it back to the chest in time).

Additionally, there is a chance that players will drop a single item from their non-equipped inventory upon death. These items are of Treasured quality and lower, and cannot be Attuned or No-Trade.

ReplyQuote
Posted : 16/02/2006 11:13 pm
(@owoliega)
Prominent Member

ja maar bij everquest pakken ze het goed aan de ene groep hier en de andere daar.

Bij swg zitten we onder elkaar een rebel base kan bij wijzen van spreken naast een imperial staan. En dan is het spannende er wat vanaf.

Bij wow is het al de hele tijd zo en niks zo leuk als vijandelijk terrein betreden en je moeten schuilhouden of hit and run doen.
Plus dat je daar niks te verliezen hebt.En iedereen is pvp forced niet een bepaalde soort of wie ervoor kiest wie er loopt kan aangevallen worden.

Ik heb trouwens geen problemen met dat geloot als iedereen maar weet wat ie doet en het spel speelt zoals het hoort. Maar dat weet jij zo goed als ik dat dat niet zo is en dat daar dan onmiddelijk de problemen starten.

Spijtig genoeg kan je de forums van swg er niet op naslaan maar een groot deel van de problemen en de gevolgen ervan (Cu en NGE ) zijn net daardoor ontstaan. De ene soort verliest om een of andere reden en dan wordt erop geroepen om die andere soort te nerfen want ze zijn te sterk enz .

Volgens dat ik zie is het bij everquest wat geld en een minor article dus niet zo erg. Bij swg is het ook wat je aanhebt en dan is het niet zo leuk.Stel je hebt een leuk wapen geloot waar je al een tijdje mee rondloopt je krijgt een bounty op je hoofd en die gast pakt je wapen af kan je met je cdefje gaan rondlopen . Ik denk niet dat je dat leuk zou vinden. En wie pvp er het meest dat zijn de mensen die voor hun wapens en armor gewroet hebben omdat die dingen belangrijk zijn als je pvped.De crafter die het eens gaat proberen om te pvpen zal dat uiteraard niet belangrijk vinden dat ie wat kwijt is en de kans dat ie iemand dood is ook al niet groot.Vergeet ook niet dat er geen gelijkheid van lvl inzit dus een lvl 90 BH kan gerust een bounty van een lvl 50 gaan innen ook niet bepaald leuk want je maakt gewoon geen kans ( zie de jedi padawans in de pre nge tijd en de BH's)

Eigenlijk is de boel grondig om zeep en proberen ze de boel wat op te blinken. Ze zouden beter de planeet hoth maken als volledige pvp planeet en maken dat de rebellen aan de ene en de imperials aan de andere kant zitten met een hoop plaats ertussen dat zou pas leuk zijn . En iedereen die er verschijnt is pvp zonder uitzondering. Zou veel beter zijn dan in theed met een paar groepjes te gaan ganken.

ReplyQuote
Posted : 17/02/2006 12:21 am
(@xcaret)
Prominent Member

oke, neem bijvoorbeeld jezelf, die naar Theed shuttlet, en je ligt al dood voordat je theed ingeladen bent 😛 dan is alle lol er toch af? want zo gaat het worden...
Neem PvE, als er een beetje goede loot op een beest/npc zit, gaan mensen proberen mekaar te out damagene voor de loot 😕 wat denk je dat ze gaan doen op players...

Olus dat volgens mij EQ ook een veeeeel volwassener publiek heeft (geen ervaring mee maar denk ik 🙄 )

ReplyQuote
Posted : 17/02/2006 12:56 am
(@owoliega)
Prominent Member

Is zo ,veel hangt van de spelers af .

Is ook een probleem in WOW daar lopen ook lvl 60 gasten rond in laag level pvp gebied om daar gewoon iedereen wat neer te meppen en zich ongenaakbaar te voelen. Weet je direkt wie dat is dat zijn de kinderen onder de spelers. In de latere uurtjes vind je dat niet zoveel.

8)

En nu swg op maat van de kinderen gemaakt is kan je dat daar ook verwachten. Bereid je voor op owners zz of hoe dat nu ook alweer is.
Gewoon dom.
😆

ReplyQuote
Posted : 17/02/2006 1:04 am
Page 2 / 2